Ce maşini îţi poţi cumpăra în România cu 4.000 de euro

Autor: Marius Vișan 06 nov. 2015 Știri auto

Dacă ai doar 4.000 de euro şi vrei să-ţi cumperi o maşină, ai de unde alege. Ok, va fi o maşină la mâna a doua, dar asta nu înseamnă că va fi o maşină proastă. Ideea este să primeşti exact lucrul pentru care plăteşti. Totul este să ai răbdare pentru a analiza bine ofertele şi să nu te grăbeşti să accepţi „oferte speciale” făcute de persoane de calitate îndoielnică.

FOTO – Poliţia Română – 1967 vs 2015. Ei ne arată maşinile, noi vă spunem totul despre ele. Plus: drive-testul cu maşina cumpărată de Poliţie

Dacă nu cumva avem vreo cunoştinţă de încredere care are de vânzare o maşină care ne place cu suma de mai sus, nu ne rămâne decât să luăm la rând site-urile de anunţuri.

Noua maşină a Patriarhului Daniel – GALERIE FOTO

GALERIE FOTO – Cel mai luxos ARO i-a aparţinut lui Nicolae Ceauşescu

Noi am făcut o căutare printre anunţurile de pe site-ul autopro.ro şi am selectat câteva modele care te-ar putea interesa.

Deci, preţul maxim 4000 de euro, iar anul de fabricaţie minim 2005. Din ce am găsit, unele dintre ele au deja taxa de mediu platită, altele nu. Dacă vrei să calculezi taxa, avem aici un calculator.

(Nu ne-am aruncat la maşini precum BMW, Audi, Mercedes sau alte mărci de lux, pentru că este evident că nu se poate găsi o maşină premium, mai nouă de 10 ani, fără probleme, la această sumă)

Chevrolet Spark – 3.350 de euro

Spark-ul găsit de noi este din 2011 şi are 88.000 de km. Dispune de o serie de dotări precum geamuri şi oglinzi electrice, aer condiţionat, caluculator de bord şi închidere centralizată.

Dacia Logan – 3.400 de euro

Loganul din imagine este din 2007, funcţionează pe benzină, are la bord 64.283 de kilometri, service la zi, aer condiţionat, geamuri si oglinzi electrice, iar taxa de mediu este achitată şi nerecuperată. 

Povestea omului care a scris istorie la Dacia: torturat 14 ore de Securitate – interogat 3 zile de Renault

 

Supercamionul lui Ceauşescu

 

Fiat Grande Punto – 3.900 de euro

Modelul de Fiat pe care l-am ales noi este un Grande Punto din 2010, cu 109.000 de kilometri la bord, pe motorină. Taxa a fost plătită şi nerecuperată, potrivit vânzătorului.

Ford Fiesta – 2.450 de euro

Acest Ford Fiesta pe benzină este din 2005 şi are 127.000 de km parcurşi. Proprietarul spune că autoturismul arată si funcţionează impecabil. Printre dotări mai enumerăm, geamuri electrice, ABS, servo şi închidere centralizată.

Hyundai Accent – 3.590 de euro

Acest Hyundai Accent din 2009 a fost achiziţionat de la o reprezentanţă din România şi a avut un singur propietar până acum. Potrivit acestuia timbrul de mediu a fost achitat, iar maşina a fost foarte bine întreţinută.

VIDEO. Echipa Top Gear riscă închisoarea

 

Nu plătesc amenda de circulaţie, care sunt urmările? După cât timp îţi poate bloca statul conturile personale

 

Mitsubishi Lancer – 2.590 de euro

Mitsubishi Lancer – este pe benzină, are 180.000 de kilometri la bord, are aer condiţionat, abs şi multe alte dotări care l-ar satisface pe orice şofer. Maşina a fost adusă din Germania, iar potrivit proprietarului, timbrul de mediu va mai adouga preţului final încă 354 de euro.

 

Nissan Micra 3.650 de euro

Acest Nissan Micra este din 2008, are motor pe benzină, geamuri şi oglinzi electrice, aer condiţionat automat, Radio/CD, servo direcţie, închidere centralizată, iar kilometrakul ei ai ajuns la 54.000 de mii de kilometri. Taxa de timbru este de 303 de euro.

Opel Astra – 3.750 de euro

Din 2005 este acest Opel Astra pe motorină, iar kilometrajul ei arată 177.000 de kilometri. Proprietarul spune că maşina a fost recent adusă din străinătate, iar distribuţia i-a fost schimbată la 144.000 de kilometri.

 

Apare o nouă marcă de lux, iar în spatele ei se află un constructor banal

 

GALERIE FOTO Aţi mai văzut aşa ceva? ARO cu 6 uşi

 

Peugeot 206 – 3.800 de euro

Peugeot-ul ales de noi este din 2007 şi are la bord 78.000 de kilometri. Are un motor 1.4 HDI, Euro 4, închidere centralizată pe cheie, aer condiţionat, calculator de bord, Radio/CD şi servo direcţie. 

Renault Symbol – 3.490 de euro

Acest Renault Symbol din 2009 a fost cumpărat din România, are carte de service cu istoric complet la reprezentanţa Renault, a avut un singur proprietar, iar taxa de mediu este plătită şi nerecuperată.

Seat Ibiza – 3.550 de euro

Acest Seat Ibiza din 2008 este pe benzină şi are 79.000 de kilometri. A avut un singur proprietar în Germania. Maşina este dotată cu servo directie, jante aliaj de 15 inch, volan piele, computer de bord, parbriz ionizat, închidere centralizată din cheie, 2 geamuri electrice, faruri reglabile pe înalţime, plus multe alte dotări.

GALERIE FOTO Ceva ce nu vezi în fiecare zi: un LaFerrari scos din uz, după ce a lovit trei maşini în Budapesta

 

Legenda americană creată de un român din Bucovina

 

Skoda Fabia – 3.500 de euro

Această Skoda Fabia din 2006 are un motor 1.4 TDI 80 CP, este înmatriculată în România în 2014, are un singur proprietar şi are taxa de mediu este platită şi nerecuperată.

Toyota Aygo – 3.500 de euro

Modelul acesta de Toyota Aygo este pe motorină, are în bord 56.000 de kilometri, iar propiatraul ei spune că este în stare bună, consumă puţin şi găseşti uşor loc de parcare pentru ea.

Volkswagen Polo – 3.990 de euro

Ultimul din această listă este Volkswagen Polo. Este fabricat în 2006, pe benzină, are 88.000 de kilometri la bord, un motor 1,2 12V – 70CP, iar la o scurtă analiză exteriorul ei arată destul de bine. 

VW recunoaşte: Există motoare pe benzină afectate de scandalul emisiilor

 

Cum prelungim viaţa cauciucurilor de iarnă. Ponturi pentru le creşte durata de folosire

 

Dacia Duster Army ar putea echipa forţele române. Anunţul a venit azi – GALERIE FOTO

 

Cauciucuri de iarnă 2015. Cele mai bune mărci şi preţurile la care le poţi găsi în România

 

GALERIE FOTO Dacia de 850 de cai-putere

 

GALERIE FOTO Mercedes GLS: S-Class-ul SUV-urilor, expus din toate unghiurile

 

Creşte preţul carburanţilor. Benzina şi motorina vor costa peste 6 lei pe litru

 

Culmea tupeului. Gest revoltător făcut de un şofer băcăuan. VIDEO


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Vlad MIRONESCU
Vlad MIRONESCU

Comentarii
Inchide