Test Dacia Logan: Radiografia noului Logan
ASPECT
La exterior, noul Logan a primit o serie de caracteristici tipice modelelor germane, vechiul look fiind îmbunătăţit considerabil în special la nivelul grilei frontale, a farurilor şi a spoilerului faţă, care au câştigat un plus de atractivitate şi robusteţe.
German, german, german! Cam asta spune calandrul…
Mai mult, designerii Dacia au modificat şi stopurile de pe Logan, acestea fiind mult mai bine integrate în caroserie decât în cazul primei generaţii, aspectul general al maşinii find unul mai închegat.
Recunoaşteţi stopurile? Unde le-am mai văzut, oare?…
CARACTER PRACTIC
Primul element nou cu care vine a doua generaţie Dacia Logan îl reprezintă amortizorul pentru capotă, util şi bine gândit, cu atât mai interesant fiind faptul că nu toţi concurenţii direcţi ai lui Logan folosesc această soluţie eficientă.
Nu vă uitaţi la halatul meu de soră medicală, uitaţi-vă la telescop!!
În ceea ce priveşte portierele, acestea se închid un pic mai greu, spaţiul rămas liber între caroserie şi uşă putând fi remediat doar printr-o împingere mai energică, uneori fiind nevoie ca uşile să fie uşor trântite pentru a se închide corect.
Forţă şi precizie, cam ăsta ar fi sloganul Dacia…
Titulatura de low-cost îşi intră în drepturi şi prin faptul că sistemul de închidere/deschidere a portbagajului a rămas acelaşi, simţindu-se în continuare lipsa unor mânere care să uşureze manevrarea capacului portbagajului, atât la deschidere, cât şi la închidere.
Hai măi, chiar nu aţi putut decupa un spaţiu pentru degete?!
Dacă până acum am vorbit doar despre exterior, urmează să detaliem şi interiorul noii Dacia Logan. Mai multe, în pagina următoare