Opel OPC Performance Training

Autor: Constantin Ciobanu 10 nov. 2011 Teste speciale

Circuitul de manevrabilitate

Un circuit micuţ cu 16 viraje, dar unul extrem de apetisant. Practic un circuit format doar din viraje, iar acestea acoperă aproape toate tipurile întâlnite în viaţa reală şi pe un circuit. Evident nu ai parte de viraje de mare viteză, fiind un circuit de maxim treapta a treia. Ai şansa să descoperi trasa ideală pe un viraj, să descoperi frustrarea unei subvirări provocate de o viteză cu 2 km/h mai mare decât cea optimă ceea ce conduce la finalul virajului la o viteză de ieşire cu 10 km/h mai mică decât cea ideală.

Pilotajul nu înseamnă doar sudarea pedalei de acceleraţie de podea. Aici este locul une vei regreta la finalul exerciţiului că nu ai luat cu tine şi un tricou de schimb. Doar vreo 20 de tururi trebuiesc parcurse, suficiente pentru a transpira. Pe circuit nu se aleargă la liber, în faţa coloanei de Corsa OPC fiind unul dintre instructori. Oricum acesta impune un ritm destul de alert, în medie jumătate dintre cursanţi nu reuşeşc să ţină trena instructorului.

Concurs

La finalul cursului cei de la OPC Performance Training te provoacă la un concurs pe un circuit de manevrabilitate. Se evoluează la volanul unor Opel Corsa OPC Nurburgring Edition. Şi nu câştigă cel mai rapid! Trebuie să parcurgi două tururi cronometrate. Câştigă cel care are cel mai bun timp şi tururile cât mai apropiate ca timp. Aşadar poţi fi mai lent dar dacă parcurgi cele două tururi cu acelaşi timp ai câştigat. O altfel de provocare şi asta pentru că recunoaşterea şi cele 5 minute de antrenament le-am făcut la volanul unei Insignia OPC Sport Tourer.

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide