O să conduc un Ford Tourneo Courier peste 1.000 km. Întreabă-mă ce vrei despre el
Noul Ford Tourneo Courier a fost testat deja la noi pe site (aici poţi să citeşti materialul realizat tot de mine, după ce am condus maşina în Germania). Eu cred că acolo am spus cam tot ce era de spus, dar poate că unii ar vrea detalii concrete despre anumite lucruri. Aşa că te întreb pe tine ce vrei să ştii despre această maşină, pe care o s-o conduc în următoarele cinci zile, timp în care ar trebui să adun peste 1.000 km la bord.
Prima dată am făcut un astfel de experiment cu cea mai nouă generaţie a crossoverului Nissan Qashqai, iar rezultatul a fost surprinzător de bun (din păcate, nu mai poţi să vezi comentariile, fiindcă între timp am schimbat sistemul).
În cazul în care nu ştii ce înseamnă un Ford Tourneo Courier, îţi spun că e cel mai mic model din gama Tourneo de la Ford, e disponibil şi într-o versiune de marfă (denumită Transit Courier) şi are la bază platforma de Ford Fiesta.
Modelul pe care îl am la îndemână e în echiparea de top Titanium (ceea ce înseamnă că are aer condiţionat automat, sistem multimedia cu ecran color şi alte câteva lucruri gândite pentru confort) şi e pus în mişcare de binecunoscutul motor pe benzină de 1,0 litri produs şi la Craiova, în varianta de 100 CP. Pe lista de propulsoare mai există şi două dieseluri: unul de 1,5 litri cu 75 CP şi unul de 1,6 litri cu 95 CP, însă indiferent de ce motor alegi, singura transmisie disponibilă e o manuală cu cinci trepte.
La sfârşitul călătoriei mele o să adun toate comentariile relevante lăsate la acest material şi o să răspund la întrebări într-un alt articol, dar o să pun un link şi aici, ca să fie mai uşor de urmărit.