A doua generaţie a crossoverului japonez Nissan Qashqai a fost deja destată la noi pe site (de două ori, chiar – o dată aici şi încă o dată aici). Aşa că m-am gândit să fac ceva diferit de data asta, că doar suntem la sfârşitul lui 2014 şi cuvântul de bază al Internetului ar trebui să fie, în acest moment, interactivitatea.
Ca să nu lungesc prea mult vorba, o să trec direct la subiect. Am un Nissan Qashqai pe care o să-l conduc în următoarele două săptămâni, timp în care ar trebui să adun vreo 2.000 km la bord. Are un motor diesel de 1,5 litri cu 110 CP, cutie de viteze manuală cu şase trepte şi tracţiune faţă. Este în varianta de echipare de mijloc denumită Acenta – adică are scaune cu tapiţerie din stofă, nu are faruri cu Xenon şi nu are scaune încălzite.
În cele două săptămâni (pe 5 ianuarie trebuie să dau maşina înapoi) poţi să mă întrebi ce vrei tu despre această maşină. Cum se comportă la viteză mare, cât de confortabilă e, cum e poziţia la volan, dacă te doare spatele etc. Orice vrei. Consideră că sunt un dealer auto care nu se teme să-ţi spună şi lucrurile negative ale modelului pe care îl prezintă.
La sfârşit, o să adun toate întrebările relevante din secţiunea de comentarii şi o să fac un nou articol cu toate răspunsurile (dar o să dau un link aici, ca să fie mai uşor de urmărit).
Pozele sunt de 2 lei, ştiu. Promit că nu mai fac greşeala să uit aparatul foto acasă.
Update: răspunsurile, după 1.500 km parcurşi