Mercedes Camioane

Autor: Andrei Nan 04 mart. 2011 Teste speciale

Odată cu prezentarea noului Atego Hibrid, cei de la Mercedes
ne-au mai prezentat şi marca de camioane adoptată de
constructorul german, şi anume Mitsubishi Fuso Canter
.
Marca japoneză a venit în familia Mercedes cu o gama completă de
camioane, plecând de la cele mici de până în 3,5 tone, de 5,5 tone,
6,5 tone şi 7,5 tone.

Modelele Fuso sunt cele mai bine vândute camioane din
oferta Daimler Trucks
, mai ales pe pieţele internaţionale,
vârful de vânzări fiind înregistrat în 2008 cu o valoare de 198.000
de unităţi comercializate.

Fuso Canter este primul camion hibrid de serie vândut în Europa.
Pe piaţa japoneză, Canter Hibrid se comercializează de aproape 10
ani. Sistemul este exact la fel ca şi principiul de funcţionare ca
cel de pe Atego, cu diferenţa că cel din urmă este mai avansat,
deci mai eficient.

În primul rând Canter Hibrid dispune de un motor electric cu o
putere mai redusă, fiind suficient pentru Japonia. În urma testelor
intensive la care a fost supusă maşina în Europa s-a ajuns la
concluzia că motorul este subdimensionat nevoilor europenilor, în
principal din cauza reliefului. Cei de la Mercedes ne-au dezvăluit
că viitoarele generaţii de Fuso Canter vor fi disponibile cu
motoare electrice mult mai potente.

Dacă Mercedes a dispus, prin această fuziune, de un produs de
succes şi Canter a dobândit noi motoare, noi transmisii dar şi noi
tehnologii, iar aici ne referim la cea denumită BlueTech. Prin
această „adopţie”, Fuso Canter poate să indeplinească cerinţele
standardelor europene Euro 5 şi implicit s-a obţinut şi o
reducere de carburant între 5 şi 8%
.

În România, Mitsubishi Fuso Canter este reprezentat prin 9
dealeri fiind localizaţi în cele mai importante oraşe din tară
precum: Arad, Bucureşti, Cluj, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Târgu
Mureş şi Timişoara.

Alegerea unui camion este o misiune mult mai grea decât
alegerea unei maşini mic
i. În primul rând clientul trebuie
să ştie foarte clar pe unde va rula acel camion, de exemplu
preponderent în oraş sau pe distanţe lungi. Clientul mai trebuie să
ştie foarte bine pentru ce va utiliza acel camion şi ce tip de
marfă va transporta.

Pentru a alege cel mai bun camion şi
cea mai bună supra-structură nevoilor sale, persoana respectivă are
de făcut foarte multe drumuri pe la producătorii de maşini mari,
dar în aceaşi măsură şi pe la producătorii de caroserii.

Pentru a-i scăpa de această aventură, cei de la Mercedes au
pregătit cel mai mare showrom de camioane
(Branchen-Informations-Center), acesta fiind localizat în Worth,
Germania. Aici, pe lângă sfaturile tehnice şi financiare primite de
la vânzători, clienţii pot să vada şi să aleagă din peste
90 de camioane
. Cele 90 de camioane reprezintă soluţii
pentru nevoile solicitanţilor. În cazul în care nici una din
supra-structurile prezentate nu se mulează pe nevoile clientului,
la Branchen-Informations-Center (BIC) sunt reprezentaţi şi toţi
constructorii de caroserii cu care Mercedes Truck are contracte,
astfel clientului i se va oferi soluţia perfectă nevoilor sale.

Tot aici la Worth operează şi una din
fabricile de camioane Mercedes Special Trucks
, fiind
asamblate în această unitate modelele Mercedes Unimog, Mercedes
Zetros şi Mercedes Econic (maşina destinată pentru activităţi de
colectare a deşeurilor din oraşe), plus versiuni militare ale
modelor Unimog şi Zetros.

Bazele fabricii au fost puse în 1960, iar peste şapte
ani a fost complet transferată linia de producţie de la Mannheim
and Gaggenau în Worth.

În 1997 s-a dat startul pentru producţia lui Mercedes Actros,
iar în 1998 au ieşit primele modele Mercedes Atego. În
momentul de faţă întreg complexul Mercedes Benz de la Worth se
întinte pe o suprafaţă de 2,4 milioane metri pătraţi.

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide