Kia Rio 1,4 testat a venit în echiparea Style, cu un preţ cu toate taxele de 10.591 de euro. Printre dotări amintim de aerul condiţionat, ABS, preechipare audio, proiectoare de ceaţă şi discuri de frână pe spate. Printre atuurile modelului testat amintim de ţinuta de drum bună, motorul economic si rafinat, frânele eficiente şi o abundenţă a spaţiilor de depozitare. Dar toate acestea vin cu un preţ, semnificativ mai mare comparativ cu celelalte două modele din test.
L
a nivelul siguranţei, toate modelele se învârt în zona celor 4 stele, Loganul fiind aşteptat şi el să le ia având în vedere existenţa airbagurilor latarale. Iar la capitolul garanţie, cele trei modele stau de asemenea asemănător, cu 3 ani sau 100.000 de km cu un mic plus pentru Dacia care oferă o extindere până la 5 ani, contra cost, evident.Ceea ce ne face să ne întrebăm: ce a gândit Ghosn când a aprobat cheltuieli de 200 de milioane de euro aferente noului Clio Symbol, când doar o mică parte din aceştia putea fi cheltuită pentru implementarea noilor motorizări şi dotări pe deja existentul Logan? Mă tem că posibilitatea echipării cu climatizare automată, un satelit audio şi câteva motorizări noi nu vor fi suficiente pentru a readuce actualul Symbol la gloria de altă dată. Vânzările îmi vor da dreptate sau nu.