Modelele de test au fost dotate cu motorizări cu 16 supape, de 1,4 litri în cazul Symbol şi Rio şi 1,6 litri la Logan.
Acesta din urmă este şi cel mai puternic din test, cu 105 CP fiind cel mai rapid atât în materie de acceleraţie, reprize cât şi viteză maximă. În schimb motorul este cel mai zgomotos, aducător de vibraţii în habitaclu, în special la nivelul schimbătorului de viteze şi aşa cum era de aşteptat, este şi cel mai gurmand, chiar dacă nu la foarte mare distanţă de concurenţi.
Suspensia filtrează bine denivelarile şi puţine sunete neplăcute ajung în habitaclu, mai ales cele de tip aerodinamic, acolo unde Loganul se impune cu uşurinţă pe primul loc. Direcţia oferă un minim de feedback iar gradul de efort pentru folosirea ei este destul de ridicat. Ţinuta de drum în schimb este rezonabilă, Loganul fiind superior Symbolului la acest capitol, care suferă din cauza ecartamentului mic, fiind foarte sensibil la vânt lateral.
De altfel de la viteze de peste 2 cifre Renault-ul începe să fie năpădit de numeroase zgomote apărute la frecarea cu vântul, mai ales la nivelul geamurilor laterale. Direcţia este imprecisă iar comportamentul rutier sportiv este exclus graţie suspensiilor îndreptate exclusiv spre confort. În schimb Symbolul stă puţin mai bine decât Loganul la nivelul antifonării, lucru care se regăseşte aşa cum era şi normal în preţ.
P
K
Modelul coreean are şi cel mai mic consum din test, cu un motor rafinat şi surprinzător cu rezerve de putere încă de la 1500 rpm. Deşi în sarcină, la o acceleraţie mai puternică zgomotul ce ajunge în interior este semnificativ, odată stabilizată viteza se lasă o linişte de apreciat.
Aderanţa mai bună asigură şi o frânare de top în acest test comparativ, însă aduce şi un zgomot la rulare destul de pronunţat, mai ales în clipele de deceleraţie. În interior vibraţiile nu sunt transmise aproape deloc, schimbătorul de viteze fiind singurul lipsit de aşa ceva în testul de faţă. În schimb funcţionarea ambreiajului este uşor zgomotoasă, iar vizibilitatea lăudată mai devreme îşi arată şi părtea negativă, dimensiunea oglinzilor ducând la zgomote aerodinamice.
Ca o surprinză neplăcută putem să amintim de comportamentul lui Renault Clio Symbol la pornirea aerului condiţionat, zgomotul şi vibraţiile crescând semnificativ la relanti, în timp ce la concurenţi, deşi acest lucru este sesizabil, intensitatea este mult mai redusă.