2. Ford Fiesta – Americanul sportiv
Atins de un facelift sănătos, Ford Fiesta oferă un post de conducere cu timide tente sportive, dar care se pretează unui model agil şi vivace. Se vede că habitaclul de pe Fiesta a fost înnoit, iar calitatea a urcat câteva trepte.
Fiesta nu intră în sfera SF ca 208 şi nici nu afişează o atmosferă sobră ca germanul Polo, ci te înfăşoară într-o ambianţă tinerească şi axată pe confort, mărturie fiind scaunele comode şi ceasurile din bord iluminate în nuanţa ice-blue, extrem de blândă cu ochii. Finisajele sunt şi ele prezente, în special prin elemente cromate, poziţionate doar unde este nevoie, fără să încarce prea mult peisajul. Unde mai pui că Fiesta stă bine şi la caracterul practic, cu un portbagaj de 295 de litri.
Fiesta are un mare as în mânecă, iar cartea de joc care face diferenţa este premiatul motor EcoBoost, o îmbinare reuşită între performanţe plăcute şi consum decent. Fiesta stă la fel de bine pe şosea ca şi Peugeot 208, doar că este mai agilă şi direcţia oferă un feedback complet faţă de francez, undeva în aceeaşi zonă cu Volkswagen Polo şi Seat Ibiza, însă diferenţele nu sunt mari.
Un punct în plus faţă de cele trei modele enumerate mai sus îl reprezintă stabilitatea mai bună pe viraje şi o postură mai fermă, cu ruliu redus, chiar şi la negocieri realizate ceva mai în forţă. Am putea spune că, dintre toate concurentele, Fiesta este cea mai sportivă, însă nu vă aşteptaţi la senzaţii tari.
Fiesta se remarcă prin valenţele sportive, prin tehnologia EcoBoost, iar la exterior prin partea frontală în stilul Aston Martin. În România, Ford Fiesta poate fi achiziţionat de la preţul de 11.400 de euro în echiparea Trend cu trei uşi, motor de 1,0 litri pe benzină cu 65 de cai putere şi transmisie manuală cu 5 trepte.
VEDEŢI UN NOU MODEL PE PAGINA URMĂTOARE