VEZI TOATE CAPITOLELE TESTULUI COMPARATIV INSIGNIA ŞI AVENSIS VS. CONCURENŢA
gigelos, 02 februarie 2009, ora 21:16:00
din pacate, numai aveti credibilitate deloc…pacat….
– depinde ce se înţelege prin credibilitate: obiectivitate sau satisfacerea propriilor opinii referitor la acest comparativ (care, de altfel, a născut multe discuţii)
bfg, 03 februarie 2009, ora 01:15:00
iar daca intr-un top chestiile subiective gen design interior/exterior conteaza cand privesti obiectiv un automobil atunci ai mintea unui raton plouat. numai clientul hotaraste daca o masina e frumoasa sau nu, nu un redactor de 3 lei de la promotor. ce e pt mintea ta frumos nu e si pt celalalt. un test serios nu se bazeaza pe design, sau se bazeaza prea putin pe design. se bazeaza pe dotari in bani putini, pe service si revizii ieftine, pe spatiu, pe dinamica si confort, pe isonorizare, pe chestii pur obiective si testate
– bfg, pentru tine poate nu contează designul, însă pentru mulţi alţii este o componentă importantă în decizia de achiziţie; designul, fiind într-adevăr subiectiv, contează mai mult sau mai puţin per ansamblu, dar nicidecum nu poate fi neglijat (mai ales că la capitolul EXTERIOR nu s-a luat în considerare doar cum arată o maşină)
– probabil toată lumea doreşte cât mai multe de la o maşină pentru cât mai puţini bani – dar realitate este că fiecare constructor încearcă să ofere un compromis cât mai bun; cele patru capitole principale în care am structurat acest comparativ ţin seama de foarte multe aspecte şi detalii, tratarea acestora încercând să fie cât mai obiectivă
bfg, 03 februarie 2009, ora 01:21:00
[…] decizia e a clientului si numai el stie ce il satisface. si inca o treaba. nimeni sanatos la cap nu cumpara o masina dupa testele din reviste..
– clasamentele generale pe fiecare capitol, cât şi clasamentele parţiale ale fiecărui redactor au rolul de a ghida potenţialul client – oricum, decizia finală este, după cum spui şi tu, a clientului, care are propria grilă de valori; însă oricine, care este gata să facă o investiţie atât de serioasă, are nevoie şi de alte păreri, care îl pot ajuta mai mult sau mai puţin în părerea sa finală
tatal vostru, 03 februarie 2009, ora 10:24:00
no offense, dar topu asta ii facut de promotor, pana la urma ii facut asa, de niste oameni care au primit un ordin de la seful de redactie, k sa faca un top, si ei hopa, sau strans o mana de oameni si gata, un pix, o foaie si hopa, hai sa dam note […]
– ţinem să te contrazicem – nu este vorba de nici un ordin de la "şeful de redacţie"! obiectivul unui test comparativ este de a departaja maşinile, cu plusuri, minusuri, diferenţe şi asemănări; acordarea notelor de la 1 la 10 este cel mai simplu şi uşor de înţeles sistem
[…] dar cum sa dam note din poze, hai sa inchiriem masinile respective, si sau dus ei uite asa si au luat cate o masina de la dilar:) […]
– din nou ţinem să te contrazicem: importatorii pun la dispoziţia celor din presa auto maşini înmatriculate în acest scop – teste de presă auto (deci nu am închiriat aceste maşini de la dealeri…)
– de ce există parcuri de presă auto? deoarece aceste maşini sunt supravegheate atent – teoretic, după fiecare test, maşina este supusă unei verificări tehnice şi este pusă la punct în cazul în care apar probleme, oricât de mici
[…] si hai, numa k de la vw au luat un 1.8 tfsi, 160 cp […]
– dacă vei verifica tabelul cu datele tehnice ale maşinilor din test, vei observa că este vorba despre motorizarea 2,0 TDI 140 CP, cuplată cu o cutie de viteze automată DSG
goghe, 03 februarie 2009,ora 10:27:00
curiozitate: a schimbat mazda motorizarea de pe "6"? … nu cred – este aceeasi platforma
– ei bine, motorizarea de 2,2 litri diesel de pe Mazda6 din acest test comparativ este una nouă, lansată la Salonul Auto Paris 2008
ccc, 03 februarie 2009, ora 12:41:00
ma uitam cu placere la testele voastre .. dar se pare ca tot ce este vw este foarte bun. ce cauta passat cc in clasa cu accord, mondeo, insignia, mazda6 etc?
– pe prima pagină am expus motivele prezenţei lui Volskwagen Passat CC în acest comparativ: lipsa berlinei VW Passat pentru test, precum şi afirmaţiile unor producători că berlinele lor de clasă medie sunt deja demne de segmentul premium
VEZI TOATE CAPITOLELE TESTULUI COMPARATIV INSIGNIA ŞI AVENSIS VS. CONCURENŢA
ceausescu, 28 ianuarie 2009, ora 22:01:00
ati uitat de bls si infiniti g sedan
– cele două modele menţionate de tine fac parte, teoretic, din clasa medie, însă în Europa ele sunt aproape inexistente ca vânzări raportat la maşinile pe care le-am menţionat
x, 28 ianuarie 2009, ora 23:07:00
daca dupa mintea voastra passat cc e la aceiasi clasa cu ford mondeo si renault laguna ar trebuii sa scrieti benzi desenate
ady, 29 ianuarie 2009, ora 00:16:00
passat cc nu are ce cauta aici! astea sunt masini care se compara cu passatul normal! si care dintre ele e premium? ce, daca zic firmele ca-s premium asa este? se lauda, premium e mercedes si lexus si bmw si audi , nu laguna sau mazda!
– după cum au spus şi Tudor Bratu sau Constantin Ciobanu au existat două motive pentru care apare Volkswagen Passat CC în acest test
– primul motiv este obiectiv – la momentul realizării testului nu exista nici un model VW Passat 2.0 TDI disponibil pentru test-drive (deşi este cea mai vândută berlină pe piaţa noastră în 2008)
– al doilea motiv este subiectiv – majoritatea producătorilor maşinilor din test afirmă că modelele lor tind sau chiar sunt deja în segmentul premium al clasei medii, unii ţintind chiar Passat CC ca principal concurent
pt scorpion, 29 ianuarie 2009, ora 08:56:00
[…] pai cum ia varianta cea mai dotata si o pune la test cu celelalta in varianta saraca […]
– atunci când realizăm un comparativ, ne bazăm, în principal, pe maşinile de test-drive din parcurile de presă ale importatorilor; este aproape imposibil, mai ales când vorbim de un comparativ cu multe maşini, să găsim niveluri de echipare cât mai apropiate – fiecare importator are o politică proprie privind configuraţia maşinilor din parcul de presă
– considerăm că are sens să facem un comparativ chiar şi în aceste condiţii decât să sperăm că, odată, vom avea condiţiile ideale pe care le dorim; noi credem că experienţa noastră şi maşinile conduse anterior contribuie foarte mult în a păstra un nivel scăzut al subiectivismului, astfel încât concluziile noastre să fie suficient de relevante