VEZI TOATE CAPITOLELE TESTULUI COMPARATIV INSIGNIA ŞI AVENSIS VS. CONCURENŢA
andrei, 31 ianuarie 2009, ora 19:54:00
pentru un test de dinamica m-as fi asteptat la niste masuratori gen viteza de intrare/iesire in viraje, testul elanului, distanta de franare. nici macar consumul nu l-ati masurat ci l-ati dat pe cel din specificatiile oferite de producatori. […]
– teoretic, ai dreptate; practic, în România nu există condiţii pentru teste dinamice stricte, iar aparatura necesară presupune un buget care, deocamdată, nu se justifică – din păcate, nu suntem nici noi, nici piaţa auto la nivelul Europei de Vest
cineva, 31 ianuarie 2009, ora 20:47:00
[…] cum puteti sa comparati mazda 6 cu motor de 125 cp cu toyota avensis cu 177cp? passatul nu ar trebui sa aiba si el cutie manuala ca celelalte?
– pentru acest test comparativ, doar aceste variante de motorizare şi cutie de viteze erau disponibile – oricum, aceste diferenţe sunt destul de mici per ansamblu şi nu au o influenţă decisivă asupra notelor finale
Adi344, 31 ianuarie 2009, ora 23:36:00
mazda 6 are cel mai putin performant motor de departe dintre toate modelele prezente la test. in ciuda acestui mic amanunt "specialistii" promotor au impus-o pe primul loc. si bineinteles omniprezentul passat pe un caldut loc 2 ca in final sa castige comparativul.
– după cum am remarcat şi aici, dar şi în ultimul capitol, în care am prezentat impresiile participanţilor la test, puterea motorului nu este factorul decisiv pentru dinamica unei maşini, aşa cum termenul "dinamică" nu se referă doar la sportivitate
– Mazda6 şi Volkswagen Passat CC au fost apreciate, la acest capitol, pentru suspensia care oferă un foarte bun compromis între confort şi sportivitate, precum şi pentru agilitatea şasiului şi senzaţiile în condus