Insignia & Avensis vs. concurenţa – Ep.2: EXTERIORUL
VEZI TOATE CAPITOLELE TESTULUI COMPARATIV INSIGNIA ŞI AVENSIS VS. CONCURENŢA
Din punct de vedere estetic, concurenţa este foarte puternică şi majoritatea produselor care aspiră să îşi ataşeze eticheta premium la imaginea de marcă vin cu designuri foarte interesante.
Privită din faţă, cea mai echilbrată maşină este Mazda6, care îmbină tuşele atractive cu farurile mari şi alungite fără a da însă impresia de masivitate.
Modelul cu care Mazda6 împarte un ADN comun, Ford Mondeo, este veteranul testului, dar se "ţine încă bine" şi, pus lângă oricare dintre cele 7 maşini, nu va arăta depăşit. Designul kinetic este încă destul de actual şi atractiv şi contemporaneitatea este atributul grilei şi a farurilor mari.
Acelaşi lucru îl reuşeşte şi Citroen C5, model care, în ciuda masivităţii, are o formă foarte fluentă şi elegantă a părţii frontale, cu faruri mari adaptive şi calandrul deosebit de elegant.
De asemenea, Renault Laguna este foarte sigură pe pubicul ei şi rămâne fidelă unei grile mici, fără farurile cu LED-uri, mizând mai mult pe formă decât pe artificii sintetice.
Să vedem dacă, per ansamblu, există o unitate spate-faţă.