Suzuki Splash 1.2 GS
Ţinând cont de asta, am ajuns la porţile B&S Motors, unde am fost pus faţă în faţă cu nişte Splash-uri verzi şi negre şi cu unul albastru strident; o culoare care mi-a plăcut aproape instant. Motivul principal pentru care am ales modelul acesta a fost că, pe deasupra, era şi cel mai bine dotat. De fapt, era atât de bine dotat, încât am rămas surprins când mi-am dat seama că are până şi scaune încălzite (păcat că e vară şi sunt 35 de grade la umbră).
Alte “jucării” demne de menţionat: aerul condiţionat, geamurile electrice, computerul de bord, oglinzile electrice, radio-CD-ul cu MP3, ABS-ul, ESP-ul şi jantele din aliaj de 15”.
Cabina Splash-ului este finisată foarte rezonabil pentru o maşină care nu-ţi cere să-ţi vinzi sufletul, atunci când intri în showroom, din cauza preţului ei. Poziţia la volan este înaltă, vizibilitatea e foarte bună, iar schimbătorul de viteze… foarte la îndemână.
Pe de altă parte, liniştea se transformă într-un zgomot subţire dar agresiv, tipic japonez, atunci când treci de pragul celor 4.000 RPM – ceea ce tot încerc să nu fac, deoarece maşina merită un rodaj ca la carte.
La sfârşitul zilei în care l-am luat, m-am declarat foarte mulţumit de primele ore petrecute împreună cu noul meu mijloc de transport. În prezent, pot spune că-l admir şi mai mult. Mă bucură ţinuta sa de drum bună şi uşurinţa cu care îi pot găsi un spaţiu de parcare. Iar pe viitor, mă aştept la multe alte realizări din partea japonezului nostru mic şi furios.