Dacia Sandero Orange în anduranţă

Autor: Andrei Nan 29 aug. 2011 Teste anduranta

Economia este cuvântul care îţi vine în minte atunci când te gândeşti la această maşină. Începând cu preţul de achiziţie şi terminând cu consumul, Dacia Sandero Orange, vine să completeze oferta celui mai mic model Dacia.

Dacia Sandero Orange se distinge faţă de seria „normală”, cea uzuală, la exterior, prin mici artificii de design care, cel puţin în partea frontală, transformă vizual maşina. Vorbim despre faruri „negre”. Adică, sub geam se află o porţiune vopsită în negru, contrastul negru/alb transformând total imaginea blocurilor optice.

Pe lângă blocurile optice, diferenţe vizuale se mai regăsesc pe montanţii B, unde sunt aplicate dungi de culoare Orange. Datorită faptului că maşina este vopsită complet în negru, dungile Orange de pe montatul B ies în evidenţă, contrastul fiind foarte puternic.

Piesa de rezistenţă este reprezentată pe haionul maşinii, unde este aplicat un fluture, evident de culoare portocalie. Acesta este elementul de pe caroserie care te duce cu gândul la Orange, nu ca şi culoare, ci la compania de telefonie mobilă, fiind simbolul unei oferte de abonament.

După cum bine se ştie, aproape toate maşinile din ultima vreme adăpostesc roata de rezervă în portbagaj. Lucru care are avantaje, dar şi dezavantaje, cele mai multe apărând în momentul în care portbagajul este plin şi eşti pus în situaţia de a utiliza roata de rezervă. Dacia Sandero iese un pic din acest tipar şi propune o amplasare a roţii de rezervă sub maşină, asemenea modelul Dacia Solenza. În acest caz, singurul dezavantaj pe care îl constatăm este faptul că roata se murdăreşte.

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide