Test ProMotor: noul Volkswagen Touareg în România
Vechiul Touareg, era, pe lângă o maşină cu aspect şters şi bătrânesc, o maşină plictisitoare. Pentru că oricum ai fi mers cu ea, sentimentele pe care ţi le transmitea erau la fel de platonice ca o iubire între doi puşti care doar au impresia că ştiu ce este dragostea. Desigur, Touareg căpăta o altă dimensiune dacă ascultai poveştile proprietarilor care s-au aruncat cu ea în cele mai vitrege momente de off-road. Şi aveau dreptate. Vechiul Touareg era atât de capabil în teren accidentat încât nu greşeai dacă te duceai la un concurs de off-road şi terminai pe un loc mai mult decât onorabil folosind o versiune de serie echipată doar cu reductor şi suspensie pneumatică.
Slavă Domnului, vechiul Touareg este istorie. Suntem în 2010 şi iată-l oficial în România pe cel mai frumos Touareg. Nu ştiu dacă spun asta pentru că vechea maşină este acum foarte învechită sau pentru că chiar era o maşină foarte insipidă. Sau poate că o spun pentru că noua generaţie arată exact aşa cum trebuie. Este suficient de modernă pentru a atrage ceva clienţi tineri dar totuşi suficient de tăcută ca limbaj de design pentru a nu-i face pe foştii clienţi să creadă că trebuie să conducă un Enterprise. Echilibrul dintre modern, viitor şi clasicul VW a fost găsit perfect de designerii mărcii care dau o nouă lovitură cu Touareg, după superbul Passat CC. Dacă se continuă în direcţia aceasta probabil că vom avea un Golf VII genial. Genial ca Touareg.