Din 1993 şi până în prezent, C-Class s-a vândut în peste 8,5 milioane de unităţi, dintre care circa 2,2 milioane au fost modele din generaţia care tocmai s-a retras. C-Class este cea mai vândută maşină Mercedes-Benz, una din cinci unităţi care părăsesc porţile fabricii fiind reprezentat de modelul de clasă medie. Nemţii doresc să se asigure că lucrurile vor rămâne în cel mai rău caz la fel, aşa că au investit tot ce au avut ei mai bun în dezvoltarea celei de-a cincea generaţii, cu al cărei primi reprezentanţi am avut ocazia să fac cunoştinţă.
Până să trecem la detalii, am să încerc să rezum într-o singură frază povestea noului C-Class: vrea să ofere clienţilor o experienţă cât mai apropiată de maşinile de clasă mare, însă fără a depăşi barierele legate de poziţionare pe piaţă. Practic, Mercedes-Benz vrea să ofere mostre de S-Class în segmetul berlinelor de clasă medie. Iar titulatura de „baby Benz” începe să prindă conotaţii din ce în ce mai puternice…