Test în premieră: Mercedes-Benz C-Class. Bestseller reloaded

Autor: Andrei Ştirbu 18 mart. 2014 Test in premiera

Noutatea este aici, fără doar şi poate, motorul diesel de 1,6 litri, care vine în două versiuni de putere – 115 CP şi 280 Nm şi 136 CP şi 320 Nm. Dacă cifrele îţi amintesc de Nissan Qashqai, nu greşeşti. Pe lângă acesta, ca diesel mai este disponibil şi familiarul de 2,2 litri, disponibil în trei versiuni de putere – 115, 136 şi 204 cai-putere. Toate motorizările au fost optimizate din punctul de vedere al emisiilor de CO2 astfel încât să se încadreze în norma emisii A, dacă nu A+. Vorbim strict de modele cu o singură punte motoare.

Entry-level-ul pe benzină este reprezentat de motorul de 1,6 litri cu 156 CP de pe C 180, în timp ce C 200 şi C 250 sunt animate de motorul de 2,0 litri în versiunile de putere de 184 şi de 211 cai-putere. Vârful de gamă non-AMG va fi V6-ul cu 333 CP, disponibil abia din toamnă. 

C-Class va avea şi două hibride (atât pe benzină cât şi diesel), C 300 BlueTEC HYBRID lăudându-se cu 204 + 27 CP şi cu un consum de doar 3,6 l/100 km. 

Motricitatea este asigurată de o transmisie manuală în şase trepte şi de binecunoscuta 7G-TRONIC PLUS, pe care o vei întâlni aici într-una dintre ultimele sale aplicaţii, urmând să fie înlocuită de 9G-Tronic deja existentă pe E-Class-ul actual. De menţionat, de asemenea, că versiunile 4MATIC vor fi disponibile abia în toamna lui 2014, moment când ne vom întâlni şi cu cel-mai-probabil-terifiantul C 63 AMG.

Aş vrea să spun mai multe despre cum se simt motoarele, însă astăzi m-am urcat într-un C 400 4MATIC şi m-am dat jos foarte greu din el – sună foarte frumos şi te poate ţine ocupat o zi întreagă. OK, poţi să mă urăşti acum dacă vrei…

… dar mai bine continuă să citeşti despre la supreme piece du resistance, interiorul.

Pagini: 1 2 3 4 5


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide