Test în premieră: Mazda2

Autor: Andrei Ştirbu 17 feb. 2015 Test in premiera

Noua Mazda2 nu are o misiune uşoară, însă îndrăzneala cu care o abordează ne câştigă, fără îndoială, simpatia: echipează tehnologii care indică nişa premium (faruri LED, Head Up Display), perfecţionează ceea ce deja are, fără a urma îndeaproape trendul (nu trebuie downsize, e suficient un rightsize eficient) şi o face îmbrăcând o ţinută care te duce cu gândul la pasiune şi nu la pragmatism.

… iar lista de preţuri subliniază puternic termenul de „pasiune”: preţul de pornire, în România, pentru noua Mazda2 este de 10.990 € (TVA inclus), pentru motorizarea pe benzină cu 75 CP şi cutie manuală cu cinci trepte. Însă, pentru o versiune echipată decent (benzină 90 CP, manuală cu cinci trepte, sistem de climatizare automat, cruise control, geamuri electrice faţă-spate, jante aliaj, CD Player + USB, centru de comandă HMI, senzori de parcare spate, scaune încălzite, ştergătoare şi lumini automate, asistenţi pentru păstrarea benzii şi alte câteva detalii ornamentale) ajunge la 15.990 €. Iar dacă vrei să bifezi tot ce are de oferit Mazda2 (un pachet generos, care cuprinde farurile LED şi sistemul HUD) trebuie să pregăteşti 19.390 €, cu motorizarea diesel cu 105 CP.

Mazda2 SKYACTIV 1.5 90 CP

Motor: bezină, aspirat, I4, 1.496 cmc

Transmisie: manuală, cinci trepte

Putere: 90 CP / 6.000 rpm

Cuplu maxim: 148 Nm / 4.000 rpm

Viteză maximă: 183 km/h

Acceleraţie 0-100 km/h: 9,4 secunde

Consum mixt: 4,5 l/100 km

Emisii CO2: 105 g/km

Masă: 975 kg

Dimensiuni: Lungime 4.060 mm / lăţime 1.695 mm / înălţime 1.495 mm / ampatament 2.570 mm

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide