Da, se puteau face mai multe lucruri în procesul de cizelare a noului Ford Mustang – lucru pe care şi creatorii lui îl recunosc, într-un fel sau altul – însă asta ar fi însemnat ca preţul de achiziţie al maşinii să crească, în consecinţă. Iar preţul este unul dintre elementele care fac Mustang să fie Mustang: o maşină sport dornică să fie pusă la muncă, fără foarte multe fandoseli, şi cu un preţ suficient de accesibil încât să te gândeşti să-l cumperi imediat după ce ai coborât din el, după primul test drive.
În România, preţul noului Ford Mustang pleacă de la 35.000 € (coupé, 2.3 EcoBoost, cutie manuală) şi ajunge la 46.000 € (decapotabilă, 5.0 GT, cutie automată). Dacă reuşeşti să treci peste pragul psihologic al celor circa 2.000 € pe care-i plăteşti pentru impozitul anual, în cazul versiunii cu motor V8, atunci tocmai te-ai pricopsit cu cel mai accesibil V8 de pe piaţă, împachetat într-un mod pe care europenii încă îl pot numi „exotic”.
Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost
Motor: benzină, turbo, I4, 2.264 cmc
Putere maximă: 317 CP / 5.500 rpm
Cuplu maxim: 432 Nm / 3.000 rpm
Transmisie: manuală, şase trepte, punte spate
Acceleraţie 0-100 km/h: 5,8 secunde
Viteză maximă: 233 km/h
Masă proprie: N/A
Volum portbagaj: 332 de litri
Consum mixt teoretic: 8,2 l/100 km
Preţ de bază (listă): 35.000 € cu TVA
Ford Mustang Fastback GT 5.0
Motor: benzină, aspirat, V8, 2.264 cmc
Putere maximă: 422 CP / 6.500 rpm
Cuplu maxim: 530 Nm / 4.250 rpm
Transmisie: manuală, şase trepte, punte spate
Acceleraţie 0-100 km/h: 4,8 secunde
Viteză maximă: 250 km/h
Masă proprie: N/A
Volum portbagaj: 408 litri
Consum mixt teoretic: 13,5 l/100 km
Preţ de bază (listă): 35.000 € cu TVA