Concluzii
Cu un interior revizuit şi tehnologii moderne, Mazda6 este mai pregătită ca niciodată de lupta cu modelele concurente din segmentul mediu. Sigur, nu e cea mai ieftină, cea mai economică sau cea mai practică, dar felul în care se conduce şi plăcerea pe care o simţi când te afli la volan fac din ea alegerea ideală pentru cei care se uită şi la altceva în afară de cifre atunci când îşi caută o maşină nouă.
Pentru varianta break, preţurile încep de la 24.390 de euro cu TVA pentru varianta de bază cu motor pe benzină de 145 CP şi cutie de viteze manuală, în vreme ce nivelul de top ajunge la 36.190 de euro cu TVA, bani care includ dieselul de 175 CP, sistemul de tracţiune integrală, cutia de viteze automată cu şase trepte şi toate dotările posibile.
Era să uit: Mazda6 Wagon arată bine de tot
Cu alte cuvinte, mai ieftin cu aproximativ 1.000-2.000 de euro decât un Volkswagen Passat Variant cu motorizări şi dotări similare. Sigur, Passatul are un interior mai spaţios şi se apropie foarte mult de premium, dar eu aş da oricând un bord moale pe o experienţă mai bună la volan.
Date tehnice
Mazda6 Wagon facelift 2.2 SkyActivD Auto
Motor: diesel, 2.191 cmc
Putere maximă: 150 CP/4.500 rpm
Cuplu maxim: 380 Nm/1.800-2.600 rpm
Cutie de viteze: automată cu şase trepte
Tracţiune: faţă
Acceleraţie 0-100 km/h: 9,8 secunde
Viteză maximă: 204 km/h
Masă proprie: 1.420 kg
Volum portbagaj: 522 litri
Consum mixt teoretic: 4,8 l/100 km
Preţ de bază (listă): 24.390 euro cu TVA