TEST cu Opel Antara facelift în Scoţia
În cazul lui Opel Antara facelift, nu are sens să foloseşti „noul” dacă te referi la aspectul exterior. Este adevărat, în realitate maşina arată puţin diferită decât în poze, impresia de soliditate fiind destul de pregnantă, graţie redesenării calandrului şi a fantei din spoiler.
Dar, sincer, designerii s-au ocupat doar de detalii nesemnificative. Nici măcar farurile nu au fost modificate, rămânând la o formă cam simplistă şi, de ce să nu recunoaştem, relativ învechită dacă ar fi să ne raportăm la noul trend al lui Insignia sau Astra.
Per total, Opel Antara rămâne un SUV agreabil, cu evidente note de dinamism şi rămâne un concurent de luat în seamă comparativ cu Ford Kuga sau Volkswagen Tiguan, principalii concurenţi germani. Antara mai are de înfruntat şi alte SUV-uri compacte, cum ar fi Honda CR-V, Hyundai ix35, KIA Sportage, Land Rover Freelande, Mitsubishi Outlander (cu verii Citroen C-Crosser şi Peugeot 4007), Nissan Quashqai, Subaru Forester, Suzuki Grand Vitara sau Toyota RAV4.
Un segment cam aglomerat, aşa-i? În condiţiile în care Antara a fost, de fapt, primul SUV compact Opel, germanii au fost realişti şi nu s-au aşteptat la miracole de la acest model. Au ascultat, însă, de criticile clienţilor, aşa încât acest facelift este mult mai important pe dedesubt.
Dar aduce unele modificări interesante şi la interior