Concluzii
Noul Ford S-Max calcă pe urmele predecesorului său şi se prezintă ca un monovolum mare şi distractiv, care poate să te ducă la destinaţie în confort şi siguranţă, alături de până la şase pasageri.
În ceea ce priveşte preţurile, cei de la Ford au spus că un S-Max cu motor diesel de 2,0 litri cu 150 CP, în echipare Titanium, va costa mai puţin de 30.000 de euro, în vreme ce aceeaşi motorizare în varianta de echipare Trend va porni de la mai puţin de 27.000 de euro. La acestea se va putea adăuga, printre altele, sistemul de tracţiune integrală în valoare de 1.500 de euro. Cu alte cuvinte, va fi cam în mijlocul preţurilor pentru monovolume mari cu şapte locuri.
Date tehnice
Ford S-Max 2.0 TDCi
Motor: diesel, 1.997 cmc
Putere maximă: 180 CP/3.750 rpm
Cuplu maxim: 400 Nm/2.000-3.250 rpm
Cutie de viteze: manuală cu şase trepte
Tracţiune: faţă
Acceleraţie 0-100 km/h: 9,7 secunde
Viteză maximă: 211 km/h
Masă proprie: 1.726 kg
Volum portbagaj: 285 (cu şapte locuri, toate folosite)/ 965 (cu cinci locuri folosite)/ 2.020 (cu două locuri folosite) litri, până la plafon
Consum mixt teoretic: 5,0 l/100 km
Preţ de bază (listă): necomunicat
Ford S-Max 2.0 EcoBoost
Motor: benzină, 1.999 cmc
Putere maximă: 240 CP/6.000 rpm
Cuplu maxim: 340 Nm/1.900-3.500 rpm
Cutie de viteze: automată cu şase trepte
Tracţiune: faţă
Acceleraţie 0-100 km/h: 8,4 secunde
Viteză maximă: 226 km/h
Masă proprie: necomunicat
Volum portbagaj: 285 (cu şapte locuri, toate folosite)/ 965 (cu cinci locuri folosite)/ 2.020 (cu două locuri folosite) litri, până la plafon
Consum mixt teoretic: 7,9 l/100 km
Preţ de bază (listă): necomunicat