Test cu Mercedes-Benz C 250 CDI 4Matic facelift

Autor: Constantin Ciobanu 15 iun. 2011 Test in premiera

În primul rând sunt
câteva detalii care contribuie din start la o experienţă mai
plăcută la volan, aici includ scaunul şoferului care în mod cert
prin reglajul manual pentru ajustarea longitudinală facea parte din
echiparea de bază şi noul volan preluat de la CLS. Te simţi
bine la volan, poate chiar o tuşă mult mai sportivă decât ar
aştepta cineva în virtutea inerţiei de la un
Mercedes-Benz
. Apoi în mod cert inginerii germani au
modificat ceva din setările suspensiei.

Chiar dacă modelul avut la test
era echipat cu jante AMG de 18 inch încălţate cu pneuri cu un talon
minuscul, acestea nu pot suplini feedback-ul ameliorat în sens
pozitiv primit în timpul condusului de la şasiu. Direcţia a
câştigat în precizie şi vine cu o asistare adecvată spiritului
sportiv al modelului. Plusul la capitolul direcţie este vizibil
chiar dacă la prima vedere poţi „arunca” vina şi pe sistemul de
tracţiune integrală. Am descoperit surprins o acurateţe plăcută în
a menţine trasa la limită la acest C 250 CDI 4Matic.

Aşteptam o subvirare progresivă
dar ceva mai timpurie, plus un ruliu ceva mai amplu al caroseriei.
Dar nimic din toate acestea. Ai nevoie de o mică perioadă de
acomodare cu dozarea pedalei de frână în cazul unui condus sportiv,
sistemul de frânare interpretează presiunea din pedală. Deci dacă
vrei efecte speciale… determinare în piciorul drept sau stâng, în
funcţie de obiceiuri, pe pedala de frână. Toate sistemele de
asistenţă instalate la bordul lui C-Klasse sunt impresionante şi
funcţionează, chiar şi într-o Românie unde marcajul rutier poate fi
ghicit pe anumite segmente de drum. Cu toate acestea sistemul de
menţinere a benzii de rulare funcţionează impecabil.

Uneori gropile din carosabil,
acele gropi care nu mai pot fi evitate au puterea de a sugera
electronicii că maşina a fost implicată într-un accident, uşile
sunt deblocate automat uneori. Am descoperit în trafic, pe A2 şi
limitele sistemului DISTRONIC PLUS. În cazul unei ploi mai mult
decât torenţiale, practic rulam cu 60 km/h, nemaifiind vorba de
eficienţa ştergătoarelor pentru că de sus venea un zid de apă,
radarul de menţinere a distanţei faţă de vehicului din faţă nu mai
detectează nimic, apare un mesaj de eroare. Nu pot trece acest
detaliu la minusuri pentru că era vorba de condiţii meteo
extreme.

Pagini: 1 2 3 4 5 6


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide