SsangYong Korando – am testat testosteronul

Autor: Constantin Ciobanu 05 oct. 2011 Test in premiera

După nişte momente delicate în care viitorul mărcii nu era prea sigur, iată că SsangYong a renăscut. Iar primul model se numeşte Korando, un nume cu greutate în istoria constructorului. Nu mai vorbim despre un SUV cu valenţe offroad şi imagine împrumutată de la Wrangler, ci de un SUV care atacă segmentul compact. Din punct de vedere al designului începe o nouă poveste. Pentru unii poate fi un semn bun, SsangYong în trecut nu putem spune că excela la capitolul estetic.

Unele modele chiar ocupând locuri fruntaşe în topurile de urâţenie. Aşadar o linie interesantă, care nu are puncte de reper recognoscibile din punct de vedere al designului. Totuşi, putem bifa o agresivitate ponderată a caroseriei. Noul Korando vine cu un design semnat de studiourile Giugiaro. De fapt, maşina a fost deja prefigurată de conceptul SsangYong C200, care a primit destule aprecieri de la public. Korando atacă segmentul SUV compacte, are o lungime de 4,4 metri, lăţime de 1,83 metri şi înălţime de 1,7 metri.

Cu alte cuvinte, noul Korando este un concurent direct pentru Volkswagen Tiguan sau noul Hyundai ix35. Platforma tehnică este una complet nouă, caroseria fiind autoportantă, iar suspensiile independente (McPherson în faţă şi multilink în spate). Noul Korando este propus atât cu tracţiune integrală, cât şi doar pe faţă, în timp ce cutia de viteze este şi ea propusă în două variante, manuală sau automată, în ambele cazuri având 6 trepte.

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide