Seat Leon FR
Bun-venit, stimaţi pasionaţi de automobile, pe stadionul Concordia din localitatea Chiajna. Atmosferă incendiară în arenă. Noul Seat Leon FR, antrenat de Porsche Bucureşti Vest, debutează în Liga Campioanelor Sportive. Aliniată la centrul terenului, noua jucătoare se prezintă într-o formă fizică de invidiat, atletică (L/l/h: 4.323 m/ 1.768 m/ 1.458 m) şi pregătită pentru o competiţie dură cu rivalele sale din ligă.
Fluier de start al celei de-a doua reprize. Spectatorii şi-au reluat locurile în tribune, nu este timp pentru bomboane agricole, FR-ul atacă neîncetat şi golul pluteşte în aer. Ajuns în marginea careului, întoarce un adversar pe exterior şi… şi… vai… nu se poate, ce intrare dură a unui sprinkler la roata din interior. Să vedem dacă va fi nevoie de intervenţia echipei de medici. Nu, iată că nu se impune… decarul FR se află în perfectă stare, articulaţiile sale protejate de suspensii independente pe faţă – McPherson cu bară stabilizatoare transversală – au evitat perfect atacul brutal al fundaşului. De unde deducem însă şi că jucătorul nostru a încercat să păcălească arbitrul simulînd faultul. Bravo lui! În fotbal se practică asemenea trucuri. La fel şi pe şosea.
În prelungiri, Seat Leon FR îşi păstrează condiţia fizică optimă de la începutul partidei. Nici un semn de oboseală, nici măcar jumătate de litru consumat în plus cu un climatronic indispensabil pe arşiţă. O nouă incursiune extraordinară printre adversarii trimişi la presing, injecţia directă pasează bine la turbocompresor şi FR-ul este gata de un nou atac. De pe margine se cere calm, iar intercooler-ul domoleşte imediat spiritele încinse la mijlocul terenului. În schemă de atac poziţional, FR-ul combină frumos, mingea curge excelent şi se anunţă o nouă penetrare în careul de şaisprezece metri. Maşina demarează ca din blockstart, o fentă, a doua, un un-doi, FR-ul se sincronizează perfect cu el însuşi şi… şi… fault! Unsprezece metri! Nimeni şi nimic nu-l mai pot opri din drumul spre gol. Cîtă uşurinţă, cît de lejer sprintează, cît de stabil este la orice fentă, cît de bine evită faulturile prin frînarea dublu hidraulică pe discuri ventilate faţă-spate. De această dată, trebuie să înscrie.
Îşi aşează mingea la punctul cu var, face jumătate de tură în spate, iar portarul Nae simte că va fi învins. Cîtă tensiune! Moment de linişte. FR îşi controlează emisiile de noxe printr-un catalizator cu oxidare şi un sistem de recirculare a gazelor, însă spectatorii nu pot simţi cît de încărcat este eşapamentul său în aceste momente de cumpănă, datorită filtrului de particule diesel. Şut… Goooooooooooooool!!!!!! Seat Leon s-a urcat pe garduri de bucurie, îmbrăţişîndu-şi fanii, care l-au aşteptat atîta vreme. În sfîrşit, acum poate fi şi al lor. Ce meci, ce maşină! O victorie meritată, care trimite FR-ul în grupele Champions League. În numerele viitoare, Seat Leon FR va da piept în comparativ cu cele mai tari rivale. Atunci, va trebui să demonstreze că victoria din acest meci nu a fost o întîmplare, ci demersul sportiv al uni brand care rîvneşte la trofeul suprem.