Noul Renault Clio 3 RS vine cu un preţ special de lansare în România, de 18.150 de euro, în care sunt incluse dotări precum: jante de 17 inch, climatizare automată, ESP, o baterie completă de airbaguri, tempomat şi limitator de viteză, plus computer de bord şi sistem audio cu redare MP3.
Opţional se pot comanda covoroaşe, card de mâini libere, audio connection box, oglinzi rabatabile electric sau un eleron spate. De asemenea, se poate cumpăra şi extensie de garanţie pentru a ajunge la un total de 5 ani sau 150.000 de km.
Toate acestea fac din Renault Clio RS o ofertă greu de refuzat pentru cei care caută un hot-hatch veritabil, cu un conţinut ridicat de distracţie şi o doză mare de plăcere de condus. Şi toate acestea la un preţ la care poţi cumpăra de a alţi constructori doar o compactă cu dotări asemănătoare şi un motor mult mai puţin potent.
Tentant noul Clio RS, nu?
Renault Clio 3 RS facelift a fost lansat la Salonul Auto de la Geneva 2009 şi în scurt timp a atras numeroase laude din partea presei internaţionale. Un succes uşor de anticipat, dacă avem în vedere experienţa inginerilor de la Renault Sport, un adevărat stat în stat, o divizie de performanţă neatinsă parcă de mania reducerilor de costuri marca Ghosn.
Nu a durat mult timp de la prezentarea oficială şi iată că noul Renault Clio Sport facelift ajunge şi în România la un preţ foarte atractiv. Dar despre acesta vom vorbi în paginile care urmează.
După testul cu Renault Clio F1 Team efectuat în această primăvară, aşteptam cu nerăbdare să testez şi noul model, care la nivel de design exterior vine cu o serie de schimbări cel puţin interesante. Trebuie să recunosc că, atunci când l-am văzut prima oară la Salonul Auto de la Geneva, Clio RS facelift nu m-a impresionat.
Poate pentru că luminile reflectoarelor băteau orbitor în grila faţă lucioasă şi evacuarea cromată nouă integrată în difuzorul modificat. Blocurile optice sunt originale, iar jantele sunt şi ele schimbate. Stopurile au rămas la fel, în ciuda faptului că restul gamei beneficiază de unele noi.
În interior însă, faceliftul vine să ne confirme faptul că în cazul lui Clio, Phase 2 e mai mult un instrument de marketing decât o operaţiune de modificări substanţiale.