În
concluzie, aş putea spune că BMW Seria 5 Touring arată mult mai
bine faţă de generaţia precedentă şi nu mă indoiesc de faptul că
mulţi vor întoarce capul după ea, atunci cand îşi va face apariţia
pe şoselele din România.
Versiunea de bază 520d are un preţ de pornire de 44.387
euro cu TVA, iar cea mai scumpă 535i sare de pragul de
50.000 euro, urcând la o valoare de 53.907 euro cu
TVA.
Versiune: 520d
Motor:
Euro 5, 1.995 cmc
184 CP/ 4.000 rpm
380 Nm/ 1.750 – 2.750 rpm
Performanţe:
0-100 km/h: 8.3 sec.
viteza maximă: 222 km/h
Consum:
urban: 6,2 l/100 km
extraurban: 4,6 l/100 km
mediu: 5,2 l/100 km
consum mediu în test: 6,8 l/100 km
emisii CO2: 137 g/km
Preţ de bază: 44.387 euro cu TVA
În primul rând ar fi vorba despre situaţia financiară, care ar
trebui să fie una mai mult decât satisfăcătoare, ţinând cont de
faptul că noul break Seria 5 F11 pleacă de la o sumă de peste
40.000 euro cu TVA. În al doilea rând, ar fi să am o familie. De ce
spun asta? Pentru că ar fi păcat să nu te foloseşti de spaţiul
destinat bagajelor şi astfel soţia să nu facă compromisuri.
Fiind o maşină destul de mare, şi aici mă refer la lungimea de
peste 4,9 metri, v-aţi gândi ca o femeie s-ar descurca foarte greu
la volanul acestei versiuni. Însă nu e aşa, şi asta datorită
sistemelor de asistenţă pe care inginerii de la BMW le-au
creat.
Aş începe cu Parking Assistant, care, după părerea mea, nu ar
trebui să lipsească de pe o asemenea maşină. În rest, se poate opta
pentru Surround View, Active Cruise Control, Lane Change Warning,
BMW Night Vision şi Head-up Display, sisteme care te fac mult mai
relaxat la volan. Datorită acestora, cred că multe dintre şoferiţe
vor renunţa la încordarea de la volan.