Prim contact cu noua Dacia Sandero Stepway – cea mai arătoasă Dacia!
http://cache.tare.ro/50ae4ae03b30a/videoplayer.swf?key=7072ac4d6ff30f6315a31bf4c994bee8
Dacia Sandero Stepway – impresii in premiera de la volanul noului Sandero Stepway de pe tare.ro
Iniţial, Sandero Stepway a fost lansat sub brandul Renault în America de Sud, dorindu-se un experiment de pseudo-crossover low-cost. După ce succesul său a fost confirmat, modelul a ajuns şi în Europa, un an mai târziu, ca Dacia Sandero Stepway.
În ciuda reticenţelor multora, Sandero Stepway a ajuns să totalizeze aproape jumătate din vânzările lui Sandero pe plan global, iar la noi, deşi vorbim de un succes modest, modelul a contribuit din plin la consolidarea imaginii Dacia ca un producător cu o ofertă variată.
Apariţia noii Dacia Sandero Stepway este un adevărat eveniment, deoarece, de acum încolo, Sandero Stepway devine o alternativă reală la Duster 4×2, fiind dedicat celor care au nevoie de un crossover mai compact, mai ieftin şi cu utilizare preponderent urbană.
Dar nu numai atât: noua imagine Logan, care promovează robusteţea, se potriveşte mult mai bine în cazul noii generaţii Sandero Stepway, care degajă mai multă forţă şi chiar o idee de sportivitate. Dată fiind diferenţierea mult mai mare faţă de un Sandero normal, oficialii au ajuns să considere noul Sandero Stepway un model de sine stătător în gama Dacia.
Şi tind să le dau dreptate, deoarece noul Sandero Stepway are o gardă la sol de peste 20 cm, la nivelul unui SUV cu pretenţii şi peste multe dintre SUV-urile şi crossoverele de pe piaţă la ora actuală. La care se adaugă un stil foarte reuşit, care transpune Sandero Stepway din categoria citadinelor cu look de crossover în segmentul crossoverelor de clasă mică.
Dacă mai punem la socoteală şi noua nuanţă de albastru disponibilă pe modelele de test din Spania, ajung la concluzia că Sandero Stepway este cea mai atractivă Dacia ca design în acest moment. Nu doar atât, arată foarte echilibrat, iar pachetul exterior este foarte bine gândit pentru amatorii de aventuri.
Interiorul era de aşteptat să fie la fel ca ale lui Logan şi Sandero, dar soluţia ”copy-paste” nu a fost aplicată 100%. Dacă planşa de bord sau feţele interioare ale uşilor sunt la fel, scaunele aduc un alt aer atmosferei interioare.
În primul rând, sunt ceva mai bine profilate, marginile şezutului şi spătarului fiind mai mari, aşa încât m-am simţit aproape sportiv (un sentiment pe care nu l-am mai avut până acum într-o maşină Dacia de serie…). Apoi, tapiţeria este mai tinerească, având tonuri de alb şi un imprimeu dinamic, ceea ce înviorează vizibil ambianţa.
În rest, spaţiul pentru pasageri şi bagaje este la aceleaşi cote ca într-un Sandero obişnuit. Doar poziţia mai înaltă la volan, pe care am remarcat-o în Logan şi în Sandero, mi se pare acum foarte potrivită în cazul lui Sandero Stepway, din moment ce e vorba de un crossover.
Cum merge noua Dacia Sandero Stepway, vedem pe pagina următoare.