Noul Ford Focus testat în România

Autor: Baltateanu Dragos 04 apr. 2011 Test in premiera

În ceea ce priveşte interiorul, noul Focus nu este cea mai
spaţioasă maşină din clasa compactă dar este foarte competitiv.
Portbagajul are 316 litri.

Finisările şi materialele folosite la interior sunt bune
dar avem şi plastic de o calitate mai dubioasă care este amplasat,
bineînţeles, în zonele pe care le atingi cel mai des cum ar fi o
parte din feţele interioare ale portierelor.
Ford nu a
excelat niciodată în acest domeniu. În schimb pe partea superioară
a bordului avem plastic moale şi plăcut la pipăit gen mingie de
baschet. Consola centrală este de două tipuri iar comezile sunt
logic amplasate. Modelele de top folosesc un sistem audio Sony cu o
consolă cu butoane mici şi rotunde plus un buton rotativ mare şi
cauciucat. Modele cu echipare inferioară au o consolă aproape
identică cu cea a modelului Fiesta. Pe modelul de top display-ul
central este mic dar are o grafică impecabilă. Celălalte au
display-uri monocrome.

Interiorul este superior caitativ celui de pe generaţia anterioară

Noul Focus are şi o listă lungă de gadgeturi. Frânare automată
în cazul unei coliziuni iminente, sistem de parcare automat,
avertizare pentru unghiul mort al retrovizoarelor, asistenţă la
menţinerea benzii de rulare şi pilot automat cu radar frontal.
Toate aceste sisteme vor fi disponibile şi pe piaţa românească

Preţurile pentru noul Ford Focus încep de la 16.000 euro
(TVA inclus) iar maşina va putea fi văzută în showroom-urile Ford
de toată ţară începând de săptămâna viitoare.

Confort perfect la rulajul pe autostradă

Noul Ford Focus este un automobil sofisticat. Este mai silenţios
şi mai confortabil decât generaţia pe care o înlocuieşte. Este un
produs superior în toate aspectele. Dar a dispărut acel element
care îl făcea unic. Acel entuziasm care facea din Focus liderul din
clasa compactă în ceea ce priveşte manevrabilitatea. Acum este doar
un automobil foarte bun care trebuie să convingă un public nou. Dar
o va face fără probleme.

Date tehnice Ford Focus

Propulsie: L4, 1.997 cmc, tracţiune faţă, transmisie automată
PowerShift cu dublu ambreiaj şi şase rapoarte, 163 CP/ 3.750 rpm,
340 Nm/ 2.000-3.250 rpm.

Performanţe: 0-100 km/h 8,6 secunde, viteză maximă 218 km/h,
consum mediu 5 l/100 km, emisii CO2 129 g/km.

Preţ: de la 16.000 euro cu TVA.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide