Noul BMW Seria 7 se autointitulează “Cea mai eficientă limuzină din clasa ei”. De ce? Pentru că versiunea 730d este cu 6% mai puternică şi cu 10% mai economică decât modelul pe care l-a înlocuit. De asemenea, pentru că şi V8-ul lui 750i este cu 10.9% mai puternic decât până acum, consumând cu 1.8% mai puţin. Bineînţeles, toate aceste cifre şi statistici nu înseamnă nimic iar eu am ţinut neeapărat să conduc această maşină până să încep să cred ceea ce oficialii de la BMW tot încercau să-mi explice.
Aventura a început într-o sâmbătă dimineaţă. Ţara se numea Germania, oraşul se numea
Cu ai săi 245 cp şi un cuplu de 520Nm, se mişcă suficient de rapid pentru o maşină de două tone. Atinge o viteză maximă de 245km/h (testaţi de mine pe Autobahn), cu “suta” venind în 7.2 secunde. Ceea ce m-a surprins în mod special a fost că implementarea sistemului
După ce am adus 730-ul înapoi cu un consum mediu de 12.4 litri/100km (mers
V8-ul lui 750Li oferă pe hârtie puterea şi performanţele unui V12 modern. Asta mi s-a zis, asta am citit şi prin
Acum avem un V8 de 4.4 litri, 408 cp, 600Nm şi 0-100 în 5.3 secunde, iar diferenţele sunt într-adevăr mari. Cei din spatele tehnologiei Efficient Dynamics merită felicitaţi.
Înăuntru, spaţiul este relativ acelaşi ca şi până acum. Nu are rost să intru în detalii milimetrice (literalmente), însă nici nu este
Citiţi viitorul număr al revistei ProMotor pentru a afla absolut totul despre cum merge şi ce ştie să facă noul BMW Seria 7 şi în acelaşi timp, de ce aceasta a devenit peste noapte limuzina mea preferată