Nissan 370Z Roadster testat în România
deplin confort dar are şi potenţialul necesar pentru sesiuni de
condus sportiv. Impresionează prin dotarea bogată de serie, practic
singura opţune fiind vopseaua specială care rezistă la zgârieturi
şi pachetul NAVI. Un model care a conservat atuurile primei
generaţii.
Versiune: 3.7 VVEL Roadster
Motor: V6, Euro 5, 3.696 cmc, 328 CP/ 7.000 rpm, 363 Nm/ 5.200
rpm
Performanţe: 0-100 km/h -5,5 sec., viteza maxima 250 km/h
Consum: urban 16,2 l/100 km, extraurban: 8,3 l/100 km, mediu
11,2 l/100 km, Consum în test: 14,2 l/100 km, emisii CO2 – 262
g/km
Preţ bază: 46.190 euro cu TVA
Dotari standard: pedalier din aluminiu, Bluetooth, Sistem audio
BOSE® (radio CD, schimbator 6CD, MP3, 8 boxe), Synchronized Rev.
Control
Dotări opţionale: Pachet NAVI (jante aliaj RAYS de 19 inch,
sistem navigaţie – 40GB HDD, ecran 7 inch touch screen, 9,3 GB
server de muzică, comandă vocală, USB, conexiune DVD Player) –
2.880 euro, vopsea cu protecţie împotriva zgârieturilor – Scratch
Shield – 400 euro
Preţ final model testat: 49.470 euro cu TVA.