Am condus versiunea Turneo 7 +1 cu propulsor 2.2 Duratorq TDCi în versiunea de 140 CP. Am avut ocazia să adun toţi colegii în maşină şi să le fiu şofer pentru vreo 60 km. Propulsorul nu a dat nici un moment semne de oboseală, chiar extrem de vioi. Cel puţin în cazul primelor trepte de viteză trebuind să dozez acceleraţia pentru a nu-i deranja din discuţiile aprinse. Suspensia în cazul versiunii de persoane oferă un compromis foarte bun între confort şi o ţinută de drum riguroasă. În cazul unui condus relaxat cu o secţiune de autostradă de vreo 20 km unde am rulat cu 130 km/h, restul traseului a fost un cocktail de urban şi extra. Consumul mediu a fost în acest caz de 8,6 litri.
Am pus la treabă şi versiunea Van cu acelaşi propulsor dar în versiunea de 100 CP plus 400 kg în spate. La prima vedere propulsorul este dezinvolt, nu pare a suferi prea mult din cauza masei suplimentare. Nici ţinuta de drum nu este afectată. Doar o manifestare ceva mai timpurie a tendinţei subviratorii. Totuşi ceva limite pot fi notate în dreptul propulsorului. Le-am descoperit în momentul în care am intrat pe autostradă. Secţiunea pe care am intrat pe autostradă era în pantă, nu una pronunţată. Rulam cu 90 km/h, şi am continuat să rulez cu aceiaşi viteză până am terminat de urcat panta. Deşi eram cu pedala de acceleraţie la podea, cei drept în treapta a şasea, viteza nu a mai crescut. Iarăşi nu este un mare minus, dar dacă luăm în calcul faptul că modelul mai putea primi în zona de încărcare în vreo 400 kg, atunci cred că motoraşul ar fi gâfâit puţin. În cazul versiunii Van consumul mediu a fost de 8,7 litri în test.