Dacia Logan MCV facelift – test în România
Să le luăm pe rând. Planşa de bord are un aspect mai plăcut per total, dar există şi minusuri, de exemplu comenzile ventilaţiei nu pot fi numite tocmai aspectuoase, cu toate că oferă o senzaţie mai plăcută la utilizare. Ergonomia este uşor deficitară, butonul de climatizare este subdimensionat, la fel ca şi comenzile CD-playerului Blaupunkt, iar funcţia de recirculare a aerului este destul de greu de accesat de către şofer în timpul mersului.
Noile feţe de uşi au, fără îndoială, un design mai contemporan şi mai plăcut, dar mânerul adăugat oferă o senzaţie ciudată de fragilitate, la fel ca şi clapeta interioară de deschidere a portierei. Schimbarea materialelor este de bun augur, nemaiexistând acel ocean de plastic monocrom în care ne afundam la bordul modelului Dacia Logan MCV. Şi calitativ se înregistrează un salt, totul fiind mai plăcut la atingere.
Noile oglinzi de dimensiuni sporite facilitează vizibilitatea la manevrele de parcare, dar ai o senzaţie de vehicul comercial când priveşti în retrovizoare şi vezi cele două uşi posterioare. Aceeaşi impresie de furgon de marfă o ai şi când le închizi, ele generând un sunet metalic dur. Ştim că Dacia ne oferă vehicule ieftine şi practice, dar poate o atenţie sporită, faţă de Logan VAN, ar fi trebuit acordată acestui element.
Dacia Logan MCV are un volum de încărcare de 700 litri, în configuraţia cu cinci locuri, capacitatea putând creşte la 2.350 litri, cu banchetele din spate rabatate. De asemenea, un volum de depozitare total de 54 litri este disponibil în spaţiile de depozitare din habitaclu.