Două motorizări au fost disponibile la drive-test-ul efectuat de Dacia. Evident, vârfurile de gamă pe benzină şi motorină.
Aşadar, aveţi putere pentru depăşiri, dar nu va aventuraţi prea tare prin curbe, pentru că maşina nu este făcută pentru aşa ceva. Ci pentru a vă transporta de la A la B în deplin confort. Şi o face foarte bine.
Consumul a fost unul încurajator pentru acest motor, la o medie orară de 90 de km/h, 6 litri consumaţi la fiecare 100 de km fiind o cifră excelentă pentru un motor de asemenea putere.
În condiţiile unui condus asemănător, tractoraşul dci are un consum minuscul, de 4,7 litri la 100 de km, un important factor psihologic atunci când mergi la pompă şi cu puţin “noroc” vezi în curând un preţ la motorină de peste 5 lei.
Ambele motorizări sunt silenţioase la turaţii mici şi permit deplasări de croazieră la viteze de 110 km/h într-un confort fonic foarte bun, însă odată cu urcatul în turaţii zgomotul suplimentar se poate să nu mai fie pe placul oricui. Mai ales în cazul dieselului.