Citroen DS3 – Test la Paris

Autor: Dan Vache 14 feb. 2010 Test in premiera

Nu este nicio îndoială că cel puţin din punct de vedere estetic,
francezii au reuşit să cucerească destul de multe
inimi
cu formele noului Citroen DS3. Inedit şi îndrâzneţ,
designul reuşeşte să ascundă perfect dimensiunile exterioare mai
mari decât ale concurenţei, fiind completat de un grad ridicat de
personalizare. Acelaşi lucru este valabil şi pentru interior, ce
poate fi construit după gusturile fiecărui client.

Mici buburuzeCu 5 motorizări, toate euro
5
, Citroen DS3 reuşeşte să asigure o gamă satisfăcătoare
de propulsoare, atât pe plan dinamic cât şi ecologic.
Şasiul este îndreptat mai mult spre confort, decât spre
sportivitate
, care nu poate fi atinsă doar printr-un set
de arcuri mai tari. Siguranţa oferită este ridicată, numeroase
airbag-uri fiind regăsite în standard, aşa cum este cazul şi pentru
sistemele ABS şi ESP.

De menţionat şi serviciul „Freedrive” pus la dispoziţia
clienţilor, prin care maşina are asigurat un program complet de
întreţinere, cu maşină la schimb pentru perioadele când modelul se
află în service.

În final, principalul punct minus al lui Citroen DS3 ar
fi faptul că nu se vinde încă în România
. Dar acest lucru
se va schimba în luna aprilie, când Citroen DS3 va debuta şi la noi
în ţară, cu preţuri semnificativ mai mici decât cele oferite de
concurentul direct, Mini. Şi asta ar trebui să fie suficient pentru
ca DS3 să-şi găsească o clientelă largă.

Design frantuzescDebutul
gamei DS reprezintă pentru Citroen un pariu important. Să lansezi
încă o linie distinctă de modele, chiar dacă se folosesc platforme
comune reprezintă un efort financiar important. Şi de aceea era
foarte important pentru producătorul francez ca încă de la primul
model, Citroen DS3 în cazul de faţă, feedbackul să fie unul
pozitiv.

Prezentat iniţial la Salonul Auto de la Geneva, sub denumirea
DS Inside Concept (pitit în
spatele standului astfel încât jumătate din jurnalişti nici măcar
nu şi-au dat seama de prezenţa lui), Citroen DS3 şi-a făcut debutul oficial la
salonul din toamnă, de la Frankfurt. Efectul a fost
imediat, campania de marketing pe Internet reuşind să obţină
1000 de comenzi în mai puţin de 24 de
ore
.

Doua sigleUn
început promiţător pentru primul model din gama Distinctive
Series
(de aici vine şi denumirea DS). Şi nici nu este
greu de văzut de ce. Designerii Citroen au reuşit să realizeze un
design modern, agresiv şi inedit, care în combinaţie cu numeroasele
posibilităţi de personalizare ajunge să fie pe placul multor
doritori de maşini mici şic. Şi doritoare. Mai ales doritoare.

Şi pentru că tot am vorbit de personalizare, cel mai bine ar fi
să exemplificăm posibilităţile. Plafonul disponibil în patru culori
poate fi asortat cu şapte teme, ce îi aplică acestuia stickere
specifice plus câteva modificări în interior. Carcasele
oglinzilor şi bandourile uşilor pot fi cromate sau vopsite în altă
culoare, iar jantele sunt disponibile în diverse culori şi
forme
. Plus multe altele din interior.

Şi dacă tot am ajuns la interior …


Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide