Şi ca să-mi continui ideea de pe prima pagină, nivelul de echipare FR vine cu câteva delicii sportive şi in interior. Vorbim despre un volan sport, îmbrăcat în piele perforată şi teşit în partea inferioară, pe care tronează logo-ul FR. Scaunele, îmbrăcate parţial din piele, sunt cusute cu aceeaşi aţă roşie şi oferă un sprijin lateral foarte bun.
Noul Seat Leonn SC păstrează, desigur, aceeaşi consolă centrală orientată către şofer care nu abundă de butoane. Ceea ce e un lucru bun pentru că nu pierzi timpul pentru a te obişnui cu ele. Display-ul cu touchscreen de 5,8 inchi, plasat în partea superioară a bordului, este lizibil, uşor de accesat şi are un meniu intuitiv.
Ca să fim un pic răutăcioşi, putem critica plasarea butonului „Mode”, de la care poţi schimba cele 4 tipuri de comportament al maşinii (Normal, Confort, Sport, Individual). Ar fi fost mai bine dacă acesta s-ar fi deferenţiat sau delimitat de celelalte butoane, putând fi plasat undeva mai la vedere. Asta pentru că este nevoie de mai multă atenţie pentru a-l observa.
Materialele de pe bord sunt moi şi plăcute la atingere, iar finisările sunt aproape la acelaşi nivel cu al vărului său, Golf 7. Insă, nu putem spune că nu duce lipsă de acele plastice tari care au un aspect ieftin, şi pe care le zăreşti dacă îţi cobori privirea.
Sigur că vă intrebaţi dacă Seat Leon SC, după ce i-au fost reduse dimensiunile, mai oferă acelaşi spaţiu generos pe care îl găsiţi la fratele său cu mai multe uşi? Ei bine, da. Urcându-ne în spate putem confirma faptul că o persoană cu o înălţime de 1.84 metri poate călători confortabil pe bancheta din spate, fără a suferi de spaţiu la cap sau la picioare. Ci din contră, spaţiul la umeri este mai mare, conform oficialilor Seat.
Portbagajul păstrează aceeaşi capacitate de 380 litri şi care se poate mări la 1.150 litri, dacă se rabatează bancheta.