Pentru moment, Hyundai ix35 este disponibil cu două motorizări: 2.0 benzină 163 CP şi 2.0 CRDI de 136 şi 184 CP. Motorul turbodiesel de 184 CP va fi preferatul majorităţii clienţilor de ix35. Cu 392 Nm disponibili de la 1800 rpm, este suficient de puternic şi elastic pentru oferi performanţe interesante compactului SUV Hyundai. 10,2 secunde până la 100 km/h şi 195 km/h, viteză maximă. Noi l-am condus asociat cu cutia de viteze automată cu şase rapoarte. Este o combinaţie excelentă şi clar este alegerea numărul 1. Cutia este suficient de rapidă în schimbări şi destul de intuitivă deşi câteodată mai rămâne în urma intenţiilor celui de la volan.
M-a surprins un pic poarta şerpuită în care glisează levierul cutiei. Are exact aceeaşi formă ca la modelele Mercedes de acum ceva vreme. Cutia poate fi comandată şi manual prin intermediul levierului. Cutia automată are şi un buton EcoDrive ce permite un condus mai ecologic.
Asociat cu motorul diesel, ix35 se dovedeşte a fi un companion de drum plăcut şi confortabil şi suficient de sprinten. Suspensia se dovedeşte a fi cam fermă la viteze mici dar devine mai îngăduitoare când viteza creşte. Nivelează suficient de bine denivelările de pe drumurile ondulate păstrând totuşi ruliul la un nivel acceptabil. Ţinuta de drum este cea specifică unei maşini cu tracţiune faţă în ciuda sistemului de tracţiune integrală. La limită, ix35 subvirează dar traiectoria poate fi corectată uşor prin ridicarea piciorului de pe pedala de acceleraţie.Direcţia este asistată electric iar feelingul în volan este un pic anesteziat. Interesant este că pentru schimbări mici de direcţie este suficient doar un impuls în volan dar atunci când trebuie să negociezi un sens giratoriu trebuie să învârţi mai mult volanul decât te-ai aştepta.
În comparaţie motorizarea pe benzină de 163 CP este o dezamăgire. În ciuda numărului mare de cai-putere, modelul dotat cu acest motor se simte submotorizat. Propulsorul este lipsite de rafinament şi are un sunte neplăcut. Cutia manuală cu cinci trepte este la fel de dezagreabilă. Schimbătorul are un feeling „cauciucat” iar levierul este oarecum imprecis. Se simte lipsa unei a şasea trepte. Pentru a putea conduce mai sportiv sau pentru a depăşi este nevoie de turarea puternică a motorului în treapta a treia. Cutia manuală are un indicator de schimbare de treaptă ce indică pe bord treapta optimă de viteză.
Hyundai a mai anunţat că în viitor vom mai fi disponibile încă două propulsoare. Este vorba de un motor pe benzină 1.6 GDI de 140 CP şi nou turbodiesel 1.7 CRDI de 115 CP.