Ştiu că mulţi aţi vrea să ştiţi care e consumul acestui nou TCe pe Dacia Logan – însă acest test în premieră a fost mult prea scurt, deci neconcludent, pentru a-mi putea face o idee fundamentată.
În schimb, am rămas puţin uimit când am văzut preţurile noului Logan. Această variantă de motorizare are un preţ de bază de 8.700 euro în echiparea Ambiance, respectiv 9.800 euro în echiparea de top Laureate. O sumă interesantă, mai ales în condiţiile în care ni se promite o fiabilitate exemplară a TCe-ului (care e dotat cu lanţ de distribuţie).
Practic, dacă adaug opţiuni precum sistemul Media Nav (300 euro), pachetul Securite (cu pilot automat, limitator de viteză şi senzori de parcare – 400 euro), pachetul Look (jante de aliaj şi geamuri electrice spate – 350 euro) şi vopseaua metalizată (300 euro), Dacia Logan TCe ajunge la un preţ foarte bun, de 11.150 euro.
Adică o sumă imbatabilă pentru cât de practic se dovedeşte Loganul, pentru ce nivel de confort mai mult decât satisfăcător oferă, pentru îmbunătăţirile serioase în materie de ţinută de drum şi, nu în ultimul rând, pentru cât de bine arată acum Loganul (faţă de ce te aştepţi când spui ”low-cost”).
Prima mea impresie despre noua Dacia Logan este mai bună decât mă aşteptam. Apreciez cel mai mult evoluţiile la capitolul practic, comportamentul rutier îmbunătăţit, mult mai decent decât înainte, precum şi look-ul clar evoluat şi care înseamnă o puternică identitate.
Evident, sunt şi lucruri de criticat, dar acestea sunt mult mai mici faţă de cât de mari sunt evoluţiile maşinii, aşa încât noul Logan reprezintă un compromis excelent dacă menajarea bugetului de familie este primordială. Iar noul motor TCe sunt foarte curios ce priză va avea la public – un public în general atras de motoarele diesel.
CITEŞTE TESTUL ÎN PREMIERĂ CU NOILE DACIA LOGAN, SANDERO ŞI SANDERO STEPWAY!