VEZI TOATE FAMILISTELE DIN TESTUL PROMOTOR.RO
Iar acest avantaj este sistemul de transmisie la toate roţile, denumit de producătorul german 4Motion, disponibil în tandem doar cu motorizarea de 1,9 litri cu filtru de particule. Volkswagen este conştient de acest avantaj asupra competitorilor săi şi vine cu un preţ mai mare cu aproape 3.000 de euro comparativ cu versiunea de bază.
Astfel, un Volkswagen Caddy Kombi 1,9 TDI 4Motion porneşte de 17.472 de euro fără TVA sau 20.792 cu TVA, lista dotărilor standard fiind, însă, destul de scurtă. Dacă ne gândim la prima impresie, şi anume că vorbim mai degrabă de o utilitară decât de o familistă, acest preţ pare cam ridicat.
Producătorul german mulţumindu-se să ne anunţe că ne oferă ştergător de parbriz cu două viteze, instalaţie de încăzire-aerisire cu filtru de polen, turometru, indicator de combustibil, centuri de siguranţă automate, 2 parasolare sau compartiment deschis pentru mănuşi.
Dacă vine, însă, vorba de opţionale, Volkswagen are o ofertă mai mult decât bogată, cu preţuri pentru oameni pe măsură: aer condiţionat semi-automat (1.289 euro) sau automat (1.645 euro), airbaguri laterale şi pentru cap (449 euro), cârlig de remorcare fix (537 euro), radio CD (479 euro), senzori parcare (362 euro), a doua uşă culisantă (478 euro) sau vopsea metalizată (470 euro).
Garanţia este de 24 de luni fără limită de kilometri, 3 ani pentru defecte de vopsea şi 12 ani la perforarea caroseriei de către rugină dinspre interior.
Putem spune, aşadar, că Volkswagen Caddy Kombi 1,9 TDI 4Motion se dovedeşte o soluţie interesantă pentru cei care vor să o folosească ocazional ca maşină de familie, scopul principal fiind, însă, de vehicul comercial.
Dacă nu este nevoie de sistemul de transmisie integrală, atunci putem vorbi de o concurenţă destul de puternică, cu preţuri mai mult decât competitive.
VEZI TOATE FAMILISTELE DIN TESTUL PROMOTOR.RO
Volkswagen Caddy a fost, este şi va fi un vehicul comercial şi este destul de important să pornim cu acest gând încă de la primul contact cu maşina. Cu un design simplu, construit parcă din interior spre exterior, cu o prioritate maximă acordată capacităţii de încărcare, Volkswagen Caddy Kombi 4×4 se distinge de restul gamei printr-o gardă la sol puţin mai mare, care nu-ţi atrage imediat atenţia.
Mai degrabă observi că pe partea şoferului nu există uşă culisantă, dar poate fi comandată opţional. Pentru că vorbim de o utilitară, liniile plăcute şi designul atrăgător sunt undeva pe ultimele locuri în ceea ce priveşte criteriile de realizarea a unei maşinii, fiind de obicei subordonate utilităţii.
Şi, dacă la toate acestea mai adăugăm şi o răceală tipică germană, regăsim o formă simplă, un coeficient aerodinamic apropiat de al unei cărămizi şi… o mare de "verde".
Transmisia integrală este dată de gol de o scurtă privire în spate, acolo unde se poate observa, pe lângă indicativul 4Motion, şi puntea spate motoare, scoasă la vedere de un spoiler spate foarte mic, ce asigură teoretic un unghi bun de atac la mersul cu spatele.
În interior surprizele sunt puţine