Infiniti M35h a reprezentat o surpriză mai mult decât plăcută. În primul rând un este sacrificat nimic din parfumul unei limuzine cu atitudine. În al doilea rând este un hibrid care se justifică prin faptul că poate acoperi până la o treime din distranţa parcursă în modul electric şi asta fără a transpira la volanul lui în încercarea de a folosi kW. La drum lung activezi cruise control-ul, setezi viteza dorită şi de aici maşina se ocupă de tot. Practic experienţa la volan nu diferă cu nimic raportat la un model convenţional, iar aici consider că M35h câştigă. Cel de la volan nu mai are impresia că este la volanul unui experiment, că trebuie să înveţe să conducă. Maşina are grijă să obţină cel mai bun randament din parametrii oferiţi de şofer.
Propulsie: V6 aspirat, 3.498 cmc, tracţiune spate, transmisie automată cu şapte rapoarte, 364 CP
Performanţe: 0-100 km/h 5,5 secunde, viteză maximă 250 km/h, consum mediu 7 l/100 km, emisii CO2 162 g/km.
Preţ: de la 59.500 euro cu TVA
Pregăteşte-te să mai scoţi din buzunar 6.150 euro pentru versiunea de echipare GT Premium, un nivel care te scuteşte să mai faci selecţii prin lista de opţionale. Un model hibrid care are emisii de doar 162 g/km, emisii mult reduse comparativ cu cele 235 grame ale versiunii M37. Un hibrid care nu face compromisuri la capitolul condus, dar în final un hibrid care funcţionează real. Cea mai plăcută surpriză acest Infiniti M35h din tot ce am condus şi se numea hibrid până acum.