Aspectul masiv este consolidat şi de linia relativ înaltă a geamurilor laterale, conducînd spre ideea de maşină blindată. Desenul părţii spate este în uşoară discordanţă cu linia generală a maşinii, în special designul grupurilor optice.
Interiorul nu este vast, e de-a dreptul imens, pur şi simplu te rătăceşti în maşină. Trebuie să-ţi educi conduita comportamentală în Land Cruiser V8, trebuie să înveţi să te bucuri de spaţiul disponibil.
Designul bordului nu va fi o noutate pentru clienţii de Land Cruiser, chiar şi dacă este vorba de seria 120.
Bordul este dominat de cadranele turometrului şi ale vitezometrului de mari dimensiuni, aparate care au la baza lor şi indicatoarele pentru temperatura uleiului şi a bateriei. Veţi mai descoperi că în interiorul acestora sînt amplasaţi şi o serie de martori luminoşi care indică starea de “sănătate” a vehiculului şi activarea/nonactivarea unor sisteme electronice.
Între cele două cadrane este plasat un mic display, pe care este afişată treapta de viteză (în cazul rulării în modul manual al cutiei automate) şi nivelul gărzii la sol (în cazul suspensiei hidraulice 4W AHC & AVS). În toată această declaraţie legată de ceea ce înseamnă evoluţia, aici incluzîndu-l pe noul Land Cruiser V8, pe tabloul de bord se regăseşte un detaliu ce aduce aminte de primele generaţii.
Chiar dacă acum este vorba de un display, designul indicatoarelor pentru temperatura apei şi nivelul de carburant din rezervor aduc extrem de mult cu cele din tinereţea seriei. Consola centrală este dominată de displayul unităţii centrale, care înglobează atît navigaţia, cît şi informaţiile sistemelor audio şi de climatizare. Toate butoanele din noul model sînt din aceeaşi “colecţie” din care face parte şi interiorul: colecţia giganţilor.
Nu veţi avea probleme să identificaţi comenzile, poate doar să le omiteţi din cauza dimensiunilor, aşa cum am păţit în timpul testului: abia după cîteva ore bune am zărit cele două “trepte” pentru reglajul temperaturii, amplasate sub gura de ventilaţie centrală din zona şoferului. Deşi este un model apreciat de clientela care preferă comoditatea, am descoperit cu plăcere că frîna de staţionare este clasică, nu la pedală, de inspiraţie americană.
Spaţiu pe bancheta din spate există din belşug, posibilele inconveniente ţinînd de faptul că maşina nu are 2,50 metri lăţime ca să poată beneficia de o canapea confortabilă, pentru un somn la drum lung. În versiunea cu 7 locuri, spaţiul pe minifotoliile individuale rabatabile din portbagaj este surprinzător de generos, iar accesul e relativ facil, chiar dacă trebuie rabatată bancheta spate fracţionabilă 1/3-2/3.
În schimb, în cazul rulării în off-road pe trasee ceva mai dificile, se simte nevoia unui sprijin lateral mai pronunţat din partea scaunelor faţă. Impresionant este şi diametrul volanului, dar el se înscrie în linia vehiculului.