The one and only: Jeep Wrangler 2.8 CRD Sahara
Nu am de gând să vă iau acum cu istoria Jeep, însă nici nu pot trece cu vederea capitalul uriaş de simpatie şi imagine pe care îl are Wrangler. Şi care se datorează străbunului Jeep Willys, care a făcut războiul (sau, mai bine spus, războaiele), dând naştere unei legende.
Şi totuşi, chiar dacă „bunicul militar” a apărut acum mai bine jumătate de secol, denumirea Wrangler este mai recentă, intrând în nomenclatorul Jeep doar prin 1987. Încă de la prima apariţie publică, Jeep Wrangler a subjugat prin stilul său atractiv, puţin cam spartan, dar şi nonconformist. O maşină care, mai ales dacă se renunţa la acoperiş, uşi sau chiar parbriz, era expresia libertăţii.
A doua generaţie a apărut doar 10 ani mai târziu, reprezentând o rafinare a primului Jeep Wrangler, dar fără a denatura principalele caracteristici ale acestuia care l-au propulsat rapid în galeria celor mai celebre modele din lume, iar a treia generaţie, despre care vorbim acum, a apărut şi ea după 10 ani, în 2007, devenind ceva mai matură şi mai high-tech.
Orice alt comentariu e de prisos: Wrangler rămâne inconfundabil şi, chiar dacă unii consideră că e cam pătrăţos, eu unul apreciez foarte mult originalitatea lui Wrangler în jungla actuală a SUV-urilor. De fapt, Wrangler şi-a creat o imagine atât de puternică, încât şi dacă unii l-ar considera urât, tot atractiv ar rămâne. Chiar aş vrea să văd cine mă contrazice!
Pentru cum arată, jos pălăria: Wrangler e o maşină de teren pe care merită să ţi-o cumperi.
Oare interiorul merită? Vedem pe următoarea pagină