Noul Seria 3 poate fi văzut deja în showroom-uri. Chiar dacă va avea cu siguranţă mai mult succes printre români decât noul Seria 1, climatul economic va dicta foarte mult din dimensiunile succesului său. Alex Şeremet, Corporate Communications Manager BMW România ne-a mărturisit că marca germană speră ca noul 3 să devină numărul unu în segmentul premium românesc iar asta înseamnă să convingă peste 400 de clienţi în 2012.
E90 este acum o istorie frumoasă a cărei fragmente se mai găsesc prin puţine parcuri de stocuri prin curţile dealerilor sau în târguri, fie mai sigur la BMW Premium Selection. A cincea generaţie a fost ultima purtătoare de indicativ E, de acum Seria 3 se va numi F30 iar acest lucru indică faptul că noul 3 este o maşină de clasă medie mai avansată tehnologic ca niciodată. Mai rapidă şi mai luxoasă decât orice a oferit vreodată BMW în acest segment. Dezbatem subiectul pe larg mâine, în primul test cu noul F30 320d pe pământ românesc.
VEZI AICI TESTUL ÎN PREMIERĂ CU NOUL BMW SERIA 3 F30