Test special: Adio BMW Seria 3 E90!

Autor: Gabriel Grosoiu 14 feb. 2012 Test drive

Pe pagina oficială a mărcii BMW în România există, logic şi o secţiune destinată autoturismelor rulate. Însă ea ascunde opţiunea BMW Premium Selection, un instrument de marketing foarte puternic pentru comercializarea în România a maşinilor BMW rulate.

Conform unor studii realizate de BMW România, studii care au implicat şi verificarea mai multor maşini de pe piaţa second-hand la capitolul istoric de service, rezultă faptul că multe maşini rulate BMW au probleme cu accidente sau defecte ascunse şi nedeclarate sau kilometraj modificat. BMW garantează cu documentaţie istoricul autotursimelor disponibile la BPS.

Logic, maşinile disponibile în cadrul acestui program sunt mai scumpe decât cele de pe paginile de internet sau din târguri însă preţul este justificat de garanţia uriaşă, cea mai mare din România, pentru o maşină second-hand – 24 de luni. Toate maşinile BMW rulate prezente la BPS trec printr-o verificare tehnică foarte riguroasă apoi primesc un certificat special. Cei care doresc mai mult pot achiziţiona şi un pachet de 12 luni sau 10.000 km de servicii de întreţinere gratuită.

Astfel, acest 318d poate părea scump la 29.994 euro şi 10.000 km la bord. Însă în aceşti bani primeşti garanţie doi ani plus siguranţa achiziţiei. Căutând pe diverse site-uri am găsit prin Germania maşini similare şi la configuraţie dar şi la preţ. Concluzia aici poate să o tragă oricine, în felul în care îşi doreşte sau cum îl tine buzunarul. Pentru cei care doresc să achiziţioneze premium chiar şi maşini rulate, strict pe subiectul BMW, www.bmw-premiumselection.ro este cel mai scurt drum spre o afacere rapidă şi certificate sigură.

Seria 3, limuzina de clasă medie premium a lui BMW este cel mai bine vândut model din istoria mărcii. El este construit încă din 1975 de atunci până astăzi fiind comercializate 12.5 milioane de unităţi în toată lumea. Anual, 30% din vânzările BMW sunt asigurate de limuzina de clasă medie care a reuşit o performanţă remarcabilă cu a cincea generaţie, cea de la care ne vom lua astăzi un rămas bun virtual.

E90, (indicativul folosit pentru acest penultim model) a fost comercializat în 1.97 milioane de unităţi la nivel mondia . Cifra de vânzări a României pentru E90 este, desigur, o mica glumă faţă de această valoare globală colosală. 2.500 de unităţi de E90 au fost vândute oficial în România iar cel mai bun an pentru model este acelaşi cu cel mai bun an pentru marcă în ţara noastră – 2007.

Foarte oficial vorbind, asta înseamnă ignorând miile de modele second hand intrate în posesia clienţilor români care se ştie foarte bine au un cult pentru maşina asta, cele mai comercializate versiuni au fost cele diesel în patru cilindri. Da, ştiu, şi voi aţi văzut atât de multe „M”-uri pe străzi încât vă închipuiaţi că vecinii voştri chiar au reuşit în viaţă…

Adevărul şi realitatea se contopesc aici şi sunt complet diferite de percepţia generală. Conform datelor furnizate de BMW România, mai mult de două din trei Seria 3 vândute au fost echipate cu un motor diesel de doi litri, asta în traducere înseamnă 318 şi 320d.

Acum două zile a fost lansat în România un nou Seria 3, cel mai modern, avansat-tehnologic, rapid dar şi ecologic din istorie. Nu puteam să facem trecerea la volanul său atât de bruscă mai ales că E90 a fost una din cele mai iubite maşini ale epocii de aur a economiei româneşti 2005 – 2008 dar şi una din cele mai îndrăgite maşini ale redacţiei noastre. O lună alături de Seria 3 E90 s-a încheiat astăzi. În pagina următoare, aştern concluziile.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide