Timpii de încărcare diferă de câteva variabile. Motoarele DE 41 kWh sunt de două origini. Continetal şi Renault. Motorul Continental are autonomie 370 de km în loc de 400 (cel Renault), dar se poate încărca la 43 kWh, în timp ce Renault încarcă la 22 kWh. La o priză de 43 kW (staţie de încărcare), cel Continental se încarcă într-o oră şi jumătate (80% în 30 min). La o priză de perete specială (700 eur extrcost), în 8 ore şi jumătate. Motorul Renault se încarcă în 2 ore şi trei sferturi la staţie şi în 7 ore şi jumătate de la priza de perete (acest wallbox Renault de 700 eur). La o încărcare via o priză normală de casă (10 Amperi), motorul Renault se încarcă în … 25 de ore.
Cu bateria inclusă, ZOE cu 400 de km la bord începe de la 33.000 de euro (23.000 prin subvenţia de 10.000 eur via RABLA). Ceea ce am condus noi, full option, cu un sunet impecabil BOSE costă 35.000 de euro.
Să-l iei sau să nu-l iei pe ZOE? E o discuţie care naşte războiul. Electrice Vs. diesel, investiţii Vs. amortizare, 1900 Vs. 2050. Noi ştim că ne-am săturat de poluare şi de zgomot, lucruri pe care maşina asta nu le are. Evoluţie sau involuţie? E imposibil să revenim la ceea ce a fost odată, aşa că trend-ul e electric. Mergem înainte pentru că nu există alt soluţie. Alegem ce aleg alţii pentru noi, (pentru că altfel nu se poate), alegem ZOE (pentru că se poate şi altfel)!