Test-pasiune: Porsche 911 Cabrio e o vedetă neo-clasică

Autor: Oraan Mărculescu 11 ian. 2013 Test drive

Chiar dacă exteriorul păstrează în mare forma de bază a predecesorilor, în interior Porsche 911 este mult evoluat. Ba poate o idee cam prea mult, în principal din punctul de vedere al puriştilor.

Impresia generală de lux reuşeşte să rămâne pe plan secund, dar parcă aş fi vrut o ambianţă sportivă mai pronunţată. Doar volanul cu trei spiţe şi o priză perfectă sau cele cinci cadrane ale indicatoarelor de bord amintesc de tradiţie, pentru că, în rest, habitaclul preia foarte multe elemente de la Panamera şi Cayenne.

Din punctul de vedere al cuiva care vrea high-tech de la o maşină de peste 100.000 de euro, nu e nici o problemă că avem un display tactil de mari dimensiuni şi multe butoane (hm… nu cumva prea multe şi înghesuite?).

Dar când spun Porsche mă gândesc în primul rând la condus, deci aş prefera un cockpit mai aerisit şi în care comenzile primordiale să fie clar evidenţiate. Sau poate nu înţeleg eu cum ar trebui ideea de lux sportiv propusă de 911.

Interesantă plasarea butonului pentru decapotarea maşinii, pe tunelul central, între butoanele care se referă strict la condus. Mă aşteptam să găsesc comenzile pentru acoperiş plasate într-un loc mai vizibil, dar e bine şi aşa – mai ales dacă mă gândesc la rapiditatea de care dă dovadă plafonul la capotare/decapotare.

O utlimă remarcă referitor la interiorul lui 911: scaunele sunt tari, aşa cum te aştepţi de la un Porsche sportiv, dar atenţie la acces, deoarece, fiind plasate foarte jos, aşezarea la volan nu e chiar facilă.

Însă, odată închisă uşa şi pusă centura, urmează pornirea motorului pe pagina următoare

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide