Preţurile pentru noul Outlander încep de la 22.308 euro cu TVA inclus (versiunea 2.0 MIVEC Invite A01). Versiunea testată era un 2.0 MIVEC Intense + A04, adică echiparea de top pentru această motorizare pe benzină cu transmisie CVT. Preţul de bază al acestei echipări este de 32.228 euro cu TVA inclus.
Trebuie să spun că încă de la început maşina vine dotată cu tot ce-ţi trebuie la un SUV – aer condiţionat automat, aproape toate sistemele de siguranţă, bancheta spate rabatabilă 60/40 şi cu înclinare ajustabilă, cruise control cu comenzi pe volan, ecran monocrom pentru computerul de bord, geamuri faţă-spate electrice, oglinzi reglabile electric, RCD+MP3 cu 6 difuzoare, senzori de lumină şi volan reglabil cu comenzi audio integrate. La 22.308 euro şi un motor de 150 CP, oferta este foarte bună! Din păcate, la acest preţ ai o maşină 4×2.
Interior foarte bine dotat în echipările medii. Optaţi pentru ele.
Versiunea recomandată de mine ar fi totuşi turbodieselul de 2.2 litri, echipare Intense+ A04 şi transmisie automată în şase trepte. Faţă de cele mai sus, se adaugă aerul condiţionat pe două zone, ecranul color pentru sistemul multimedia şi camera de marşarier, faruri Xenon, sistem de operare fără cheie, geamuri fumurii spate, jante aliaj pe 18 inci, oglinzi retrovizoare încălzite şi rabatabile electric, proiectoare de ceaţă şi multe, multe altele. Totul pentru preţul de listă de 35.848 euro, preţ din care puteţi obţine un discount interesant dacă insistaţi (e criză…).
Dacă nu ţineţi musai la cutie automată şi aveţi un buget mai restrâns, atunci versiunea 2.2 DI-D Invite+ A02 la 29.376 euro este alegerea perfectă!
CONCLUZIE
Noul Outlander pune accentul pe confort, dotări multe şi consum mai mic. Foarte bun pe asfalt, se descurcă şi pe drumurile de ţară. Îl veţi alege dacă ceea ce contează cel mai mult pentru voi este confortul, urmat imediat de soluţiile inteligente de utilizare a spaţiului interior. De asemenea, dacă vreţi o maşină foarte stabilă pe asfalt şi cu consum OK de carburant.
Opriţi-l la iarbă verde!
Nu îl veţi alege însă dacă vreţi un offroader sau dacă vă gândiţi să ieşiţi mai des pe drumurile forestiere pline de noroi. Acolo aveţi alte oferte în gama Mitsubishi…
În fine, ca preţ este extrem de atractiv în echipările de intrare în gamă şi medii, dar pierde din competitivitate în cele superioare. Cu alte cuvinte, nu treceţi de 37.000 de euro pentru această maşină şi veţi face alegerea corectă!