TEST: MINI Cooper ALL4 Countryman. PractiCOOL

Autor: Andrei Ştirbu 24 feb. 2014 Test drive

MINI Cooper ALL4 Countryman porneşte de la 25.668 euro în România. Este cu 1.674 de euro mai scump decât varianta cu tracţiune faţă, o diferenţă în privinţa căreia nu ar trebui să zăboveşti prea mult până să alegi tracţiunea integrală. Dacă vrei să dai  la schimb transmisia manuală cu şase rapoarte în locul uneia automate (tot cu şase rapoarte), pregăteşte 27.280 de euro. 

Trapă electrică, un deliciu de 998 de euro

Lista de elemente de personalizare şi alte opţionale care ţin de confort şi de funcţionalitate este suficient de lungă încât să urce preţul unui Countryman la aproape 40.000 de euro, în funcţie de cât de săritoare în ochi şi de dotată vrei să fie maşina.  Dacă umbli cu atenţie cu bifele în configuratorul on-line, îţi poţi configura un Cooper ALL4 Countryman până în 30.000 de euro, cu aer condiţionat automat, scaune faţă încălzite, faruri xenon pentru fază scurtă şi lungă, lumini automate, oglinzi încălzite & anti-orbire şi alte câteva detalii care îţi fac viaţa la volan mai uşoară şi mai frumoasă. 

Nu este o maşină foarte accesibilă, însă Countryman este un crossover premium care îşi păstrează nealterate virtuţile de câţiva ani deja. Iar asta e o calitate pe care nu toate maşinile o au şi care valorează uneori mai mult decât orice. După ce am văzut noul MINI, nici nu mai are rost să spunem că abia aşteptăm să vedem următorul Countryman.

 

DATE TEHNICE MINI Cooper ALL4 Countryman 

Motor: 1.598 cmc

Putere maximă: 122 CP @ 6.000 rpm

Cuplu maxim: 160 Nm @ 4.250 rpm

Cutie viteze: manuală, 6 trepte

Transmisie: integrală (ALL4)

Demaraj 0-100 km/h: 11,9 secunde

Viteză maximă: 184 km/h

Consum mediu: 6,9 l/100 km

Emisii CO2: 160 g/km

Preţ de bază: 25.668 €

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide