Interiorul lui Countryman, delimitat de ampatamentul de 2.595 mm, găzduieşte până la cinci pasageri, mulţumită absenţei tunelului median care se întindea până între scaunele individuale din spate şi căruia cu greu îi găseai un rost, în afară de acela de a a adăposti accesorii opţionale scumpe.
Chiar şi după atâţia ani de la debut rămâne un interior reuşit. Asta dacă ţi-a plăcut iniţial, desigur
În configuraţia actuală, în spate există o banchetă fracţională 40:20:40, care, rabatată complet, extinde volumul portbagajului de la 350 de litri la 1.170 de litri. Din păcate, profilul frumos lucrat al scaunelor din spate le împiedică să se plieze complet, lucru valabil şi pentru scaunul din faţă, al cărui unghi de rabatare în faţă este destul de mic faţă de poziţia verticală.
În condiţii normale de folosire, Countryman îmbie prin interiorul chic al cărui design nu a fost afectat de trecerea timpului – ăsta ar putea fi unul dintre avantajele nonconformismului. Materialele sunt (cum altcumva decât) premium, iar lista de accesorii şi opţiuni de personalizare este mulţumitor de lungă…
… dacă eşti dispus să dai nişte bani, desigur. Să discutăm partea de finanţe în pagina următoare, ultima din testul ăsta.