Să vorbim puţin despre cum arată acest nou Hyundai Santa Fe. Daţi-i jos badge-ul nepretenţios şi uitaţi-vă din nou la maşină – aţi ghici cu uşurinţă că e vorba de un Hyundai şi nu de o marcă cu pretenţii? Calandrul are într-adevăr idei împrumutate de la maşinile europene, dar asta e şi ideea – succesul nebun de care se bucură coreenii pe continent este datorat în mare parte designului proaspăt, european, modern şi tupeist pe care îl afişează marca în ultimul timp!
Dar exteriorul e doar o parte a poveştii. Pentru pretenţiile premium ale mărcii (căci aş vrea să subliniez că asta este ţinta de marketing anunţată de oficialii mărcii – imaginea de brand de calitate), este absolut necesar ca şi interiorul să se ridice la aceeaşi înălţime, ori tocmai aici erau probleme în trecut. Pot spune deja că mare parte dintre acestea au fost rezolvate, poate cu excepţia volanului, care în continuare nu îmi place nici calitativ, nici ca dispunere a comenzilor.
Interiorul este un exemplu clar că Hyundai a luat lucrurile foarte în serios. Deşi nu se ridică încă la nivelul unui Volvo sau Mercedes, este cam în filmul lui BMW şi al lui Audi, dacă mă refer strict la calitatea materialelor şi a asamblării din echiparea de top testată, nu la tehnologiile de la interior, acolo unde Hyundai are încă de recuperat. Să vedem şi cum se comportă maşina pe drum.